سرهنگ دهقانیان اظهار کرد: امروز این جنگ اقتصادی که دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه انداخته با تفکر بسیجی و نگاه به داخل می شود خیلی از مشکلات را حل کرد.
کد خبر: ۹۲۹۴۴۸۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرهنگ مصطفی دهقانیان امروز به مناسبت هفته بسیج در جمع نمازگزاران جمعه در مصلای شهرستان ریگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی گفتمان سلطه گری و زورگویی را به هم زد و گفتمانی تحت عنوان سلطه ستیز و جلوی استکبار ایستادن را و بوجود آورد.

فرمانده سپاه ریگان اشاره داشت به تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) و تصریح کرد: کارکرد‌های بسیج را اگر بخواهیم در چله اول انقلاب اسلامی نام ببریم بسیار زیاد است، بسیج در همه صحنه‌ها چه خدماتی و چه اجرایی وارد شد و پیشکسوتان می‌دانند که بسیج چه جان فشانی‌هایی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه بسیج در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه ایستاد و بیش از ۲۰۰ هزار شهید را تقدیم این انقلاب کرد، عنوان کرد: در دفاع مقدس این بسیجیان عزیز بودند که از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

دهقانیان ابراز کرد: در بعد دفاعی، امنیتی و همچنین فتنه‌هایی که در سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ بوجود آمد بسیج وارد عمل شد و این فتنه‌ها را خفه کرد.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان در ادامه تصریح کرد: امروز اندیشکده‌های غربی به این نتیجه رسیده اند که اگر ما می‌خواهیم انقلاب اسلامی را دچار ضعف و ضعیف شود باید به بسیج آسیب وارد کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج روز به روز قدرتمندتر و تنومند ترخواهد شد، اذعان کرد: از یاد نمی‌بریم در دوره اصلاحات کسانی که به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و حتی شهدای ما جسارت کردند، تنها کسانی در این دوران میدان داری انقلاب را کردند بسیجیان بودند که بار بصیرت دهی جامعه را انجام دادند.

دهقانیان افزود: در حوزه فرهنگی بسیج خدمات بسیار ارزشمندی انجام داده است، در مباحث اقتصادی آنجایی که تفکر بسیج بوده و روحیه جهادی بوده کار پیش رفته است.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء نماد بسیج است، اظهار کرد: در زمانی که تحریم بود و این قرارگاه بیشترین تحریم را داشته بزرگترین پالایشگاه ستاره خلیج فارس که در بحث تولید بنزین است را به بهره‌برداری رساند.

فرمانده سپاه ریگان بیان کرد: در بحث جاده، آب آشامیدنی، اشتغال، مسکن و هر کجا سیل و زلزله آمد بسیج وارد عمل شد، در بحث کرونا ببینید چه خدماتی را بسیج در سطح کشور، استان و شهرستان ریگان انجام داده است که ما بیش از سه میلیارد تومان در موضوعات مختلف معیشتی، تولید و توزیع ماسک، ضد عفونی کردن اماکن عمومی و معابر ریگان انجام شد.

دهقانیان در خاتمه با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف تفکر بسیجی باشد ما موفق هستیم، اظهار کرد: امروز این جنگ اقتصادی که دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه انداخته با تفکر بسیجی و نگاه به داخل می‌شود خیلی از مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات