دومین جشنواره نهضت جوانان مسئله محور در زاهدان برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان از برگزاری دومین جشنواره نهضت جوانان مسئله محور با عنوان «نجم» در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۴۴۹۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان،  از برگزاری دومین جشنواره نهضت جوانان مسئله محور با عنوان «نجم» در ۲ آذرماه ۹۹ در شهرستان زاهدان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ایجاد بستری برای ارائه دستاورد‌های دانشجویان و طلاب کشور از سوی سازمان بسیج دانشجویی به صورت همزمان در سراسر کشور با هدف هدف معرفی دستاورد‌های هسته‌های مساله محور دانشجویی برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان ادامه داد: رویداد و جشنواره نجم علاوه بر اینکه دستاورد هسته‌های مسئله محور را به نمایش عموم مردم و به ویژه مسئولان و متولیان امور کشور می‌رساند و حمایت حامیان مختلف را برای هسته‌ها جذب می‌کند، دوره‌ها و کارگاه‌های توانمندسازی پیرامون موضوعات عمومی و تخصصی مسئله محوری را به منظور هدایت و راهبری هسته‌ها برگزار می‌کند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی هسته‌های مساله محور فعال استان، هدایت و راهنمایی آن‌ها و نیز الگوسازی برای نسل جوان جهت ورود تخصصی به حل مسائل استان و کشور دانست و ادامه داد: هسته‌های واجد شرایط و برتر در سطح استان همزمان با سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی در محل تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان قدردانی خواهد شد.

این مسئول مطالبه‌گری، گفتمان سازی و جریان سازی، فرهنگ، هنر و رسانه، پنل‌های تخصصی، خدمات اجتماعی، پژوهش، نوآوری و فناوری، تربیت، آموزش و تشکیلات سازی از محور‌های این جشنواره دانست و اظهار داشت: در این جشنواره علاوه بر هسته‌های مساله محور علمی، اقتصادی، فرهنگی و... گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری و هسته‌هایی که در حوزه محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی نیز فعال بودند دستاورد‌های خود را ارائه دادند.

گفتنی است اولین جشنواره نجم با عنوان «گردهمایی خیزش جوانان مسئله محور» در سال ۱۳۹۸ با حضور ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از طلاب و دانشجویان برگزار شد و دومین جشنواره نجم در قالب نمایشگاهی، ارائه‌ای و رونمایی از تاریخ یکم آذر تا ۷ آذر مصادف با سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلاب برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار