فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد:

بیش از ۷۰ برنامه در هفته بسیج درشهرستان بشاگرد اجرایی می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد خبرداد:بیش از ۷۰ برنامه در هفته بسیج درشهرستان بشاگرد اجرایی می شود.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۰۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

سرگرد پاسدار محمد کاملی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد برنامه های هفته بسیج شهرستان بارعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در سطح شهرستان بشاگرد به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بشاگرد در جلسه ستاد پشتیبانی هفته بسیج اعلام کرد حضور قرارگاه برتر ناحیه در نمایشگاه استانی هفته بسیج تجلیل از مدافعان سلامت رزمایش کمک های مومنان و توزیع بیش از ۳ هزار بسته مواد غذایی و رزمایش تیم های رزمی و گشت رضویون از مهمترین برنامه های این هفته می باشد.

سرگرد کاملی با اشاره به فعالیتهای بسیجیان در قالب قرارگاههای تحول محلات اعلام کرد برگزاری میز خدمت با همکاری بخشداران شهر داران و ادارات شهرستان در محلات به منظور بررسی و حل مشکلات مردم، سرکشی از مدارس و توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان از دیگر برنامه های این هفته مبارک می باشد.


سرگرد کاملی اعلام کرد سپاه و بسیج خود را موظف به خدمت رسانی مردم شریف و ولایتمدار شهرستان بشاگرد می دانند و به همین منظور قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان پنج پروژه عمرانی به مناسبت هفته بسیج افتتاح و در اختیار مردم عزیز این شهرستان قرار میگیرد.

فرمانده سپاه بشاگرد ضمن دعوت از مسئولین ادارات فرماندهان پایگاه ها و طلاب و روحانیون جهت بازدید از نمایشگاه قرارگاه های تحول محلات استان اعلام کرد شهرستان بشاگرد با ۵۰ قرارگاه تحول در شهرها و روستاها در عرصه های فرهنگی خدمات و فضای مجازی فعالیت می کنند.

ارسال نظرات