معاون فرهنگی و هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مراکز درمانی بسیج و سپاه بمناسبت هفته بسیج خدمات رایگان ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۳۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹

مراکز درمانی بسیج و سپاه اردبیل در هفته بسیج خدمات رایگان ارائه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سرهنگ اصغر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای خدمت به همشهری‌ها و بمناسبت هفته بسیج  مراکز درمانی وابسته به سپاه و بسیج استان به طور رایگان بیماران مراجعه‌کننده را درمان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا ‌بسیج پای ثابت مبارزه با این ویروس خطرناک بوده، گفت:  بسیج همواره در حل مشکلات و معضلات کشورمان پیش قدم بوده که تولید ماسک، مواد ضدعفونی و توزیع پک‌های بهداشتی از جمله فعالیت‌های بسیج در حوزه سلامت در ایام شیوع کرونا بوده است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به برپایی 40 مورد ایستگاه سلامت در نقاط مختلف استان توسط بسیج اشاره کرد و بیان کرد: خدمت بی‌منت بویژه در حوزه سلامت امسال از اولویت‌های برنامه‌های هفته بسیج در این استان است.

عباس‌زاده با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج 30 آبان تا 6 آذر در سراسر استان اردبیل برگزار خواهد شد که تمامی این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حداقل نفرات خواهد بود.

وی افزود:  توزیع بسته‌های غذایی در بین نیازمندان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین برگزاری یادواره‌های شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود در قالب طرح «آبروی محله‌ها، افتخار کوچه‌ها» به عنوان عمده برنامه‌های هفته بسیج است.

ارسال نظرات