دیدار فرمانده تیپ امام صادق (ع) با خانواده شهید احمدی جوان

فرمانده تیپ پیاده امام صادق علیه السلام استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با خانواده شهید محمد احمدی جوان از شهدای مدافع حرم استان بوشهر دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۹۴۷۰۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز در این دیدار ضمن قدردانی از خانواده انقلابی و صبور شهید احمدی جوان گفت: هم‌رزمان این شهید عزیز در تیپ پیاده امام صادق علیه السلام همواره توصیه‌ها و وصیت نامه این شهید عزیز را نصب العین خود قرار داده و با تبعیت کامل از فرامین فرمانده معظم کل قوا و افتخار به لباس مقدس پاسداری خود ادامه دهنده راه این شهید عزیز هستند.
پدر شهید احمدی جوان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور هم‌رزمان فرزند شهیدش به بیان خاطراتی از زندگی این شهید پرداخت.
در ابتدای این دیدار که مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق علیه السلام و جمعی از مدیران این تیپ نیز حضور داشتند زیارت عاشورا به یاد این شهید قرائت شد.
این دیدار به علت لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام روستای باشی برگزار شد.
شهید محمد احمدی جوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب روستای باشی بود که در روز تاسوعای حسینی در عملیات محرم در سال ۱۳۹۴ در جنوب حلب سوریه مجروح و پس از انتقال به کشور به شهادت رسید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار