حجت الاسلام عبدالحسینی

بسیج نماد فداکاری، شجاعت و پاکی/راه برون رفت ازمشکلات احیای تفکربسیج

حجت الاسلام عبدالحسینی دردیدارباپاسداران وبسیجیان سپاه محلات گفت:بسيج مجموعه‌ای است كه در آنها پاک ترين انسانها، فداكارترين و آماده به كارترين جوانان كشور، در راه اهداف عالي اين ملت و براي كمال رساندن و به خوشبختي رساندن اين كشور جمع شده اند.
کد خبر: ۹۲۹۴۷۰۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛حجت الاسلام عبدالحسینی بمناسبت آغاز هفته بسیج درجمع پاسداران وبسیجیان محلات گفت: بسيج عبارت است از مجموعه‌اي كه در آنها پاک ترين انسانها، فداكارترين و آماده به كارترين جوانان كشور، در راه اهداف عالي اين ملت و براي كمال رساندن و به خوشبختي رساندن اين كشور جمع شده اند.

وی بسیج را نماد حضور و مقاومت ملی و آگاهی عمومی مردم عنوان کرد و اظهار داشت: مأموریت اصلی این تشکل انقلابی دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن به صورت همه جانبه و فراگیر است.

امام جمعه موقت شهرستان محلات ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان اظهار داشت: بسيج يكي از بركات انقلاب و از پديده هاي بسيار شگفت آور و مخصوص اين انقلاب است. اين هم يكي از آن چيزهايي است كه امام بزرگوار ما با ديد الهي خود، با حكمتي كه خداي متعال به او ارزاني كرده بود، براي كشور و ملت و انقلاب ما به يادگار گذاشت.

حجت الاسلام عبدالحسینی درپایان اززحمات مجموعه بسیج درمقابله باکرونادرسطح شهرستان محلات تقدیروتشکر نمود.

 

ارسال نظرات