خبرهای داغ:
نشست صمیمی خبرنگاران افتخاری ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) با حصور تقوایی معاون روابط عمومی سپاه قم و جمعی از خبرنگاران بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۷۶۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

نشست صمیمی خبرنگاران افتخاری ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست صمیمی خبرنگاران ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با حضور علی تقوایی معاون روابط عمومی سپاه استان قم و حجت الاسلام جوشقانیان مسئول نمایندگی، ولی فقیه در این ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام جوشقانیان مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با بیان نکاتی پیرامون خبر و خبرنگاری گفت: اصل حضور در بسیج دفاع از انقلاب است و کسی دست برتر در خبر دارد که بتواند رسانه را زیباتر و وسیع‌تر مدیریت کند.

وی با اشاره به رزمایش همدلی، پوشش خبری این قبیل کار‌های عام المنفعه را مایه امیدواری و تزریق روحیه بسیجی به جامعه عنوان کرد.

تقوایی معاون روابط عمومی سپاه قم نیز گفت: امروز بسیج حامی‌ترین سازمان و ارگان در کشور با آرمانی مقدس است که این مهم ظرفیت خیلی بزرگی برای ماست.

وی در ادامه با اشاره به نکات خبر و خبرنویسی افزود: شعار ما در روابط عمومی هر بسیجی یک خبرنگار است که در همین راستا تمام تلاش خود را در زمینه آموزش بسیجیان علاقه‌مند به کار میگیریم و یکی از محور‌های کار ما در مبحث خبرنگاری، جریان سازی خبری است.

در پایان حاضرین در جلسه سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ خود را دریافت نمودند.

گفتنی است این جلسه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار گردیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها