خبرهای داغ:
مهدی پیلتن
به همت حوزه حضرت معصومه(س) ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون برگزار شد.

قرارگاه شهید سلیمانی حافظان سلامت حوزه حضرت معصومه(س)

خواهر شفیعی فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) ناحیه تیران و کرون گفت:از زمان آغاز این قرارگاه جلسه مشترک با پایگاه برادران،هیئت امنا مسجد ودهیاری وامام جماعت مساجد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۸۰۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، خواهر شفیعی فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) ناحیه تیران و کرون گفت:از زمان آغاز این قرارگاه جلسه مشترک با پایگاه برادران،هیئت امنا مسجد ودهیاری وامام جماعت مساجد برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) ناحیه تیران و کرون افزود: توزیع ماسک رایگان در اماکن عمومی مثل گلستان شهدا،پست بانک وبرگزاری جلسه ختم سوره یاسین به نیت شفای بیماران روستا به صورت هفتگی پنجشنبه ها و همچنین گروه ختم قرآن به صورت مجازی در واتساپ که روزانه ختم های مختلف انجام میدهند از دیگر برنامه های این قرارگاه می باشد.

خواهر شفیعی گفت: ضدعفونی کردن کل روستا با همکاری دهیاران محترم ، تذکرچهره به چهره به مغازه داران برای زدن ماسک، چاپ و نصب بدون ماسک وارد نشوید درب مغازه های روستاها، آموزش تغذیه ای به بیماران مبتلا بر اساس علایم وپیگیری فعال بیماران به مدت دوهفته، آموزش چهره به چهره به مراجعین در خصوص راه های انتقال و راه های پیشگیری از این ویروس از دیگر اقدامات این قرارگاه بوده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار