فرمانده سپاه ناحیه بروجن خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه طرح شهید سلیمانی در بروجن

براساس مفاد این تفاهم‌نامه و در قالب طرح سردار شهید سلیمانی پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراقبین سلامت در مدیریت و کنترل بیماری COVID_19 به شیوه محله و خانه محور مشارکت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۹۴۸۷۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن در گفتگو با خبرنگار بسیج از امضای تفاهم نامه همکاری بین بسیج و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل عظیمی گفت: براساس مفاد این تفاهم‌نامه و در قالب طرح سردار شهید سلیمانی پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراقبین سلامت در مدیریت و کنترل بیماری  COVID_19 به شیوه محله و خانه محور مشارکت خواهند کرد.

وی افزود: یافتن افرادی که با بیماران کووید19 در تماس بوده اند و کمک به بیماران به ویژه افراد بی بضاعت و نیازمند حمایت که در قرنطینه هستند از موارد همکاری مشترک ما است که با شیوه محله محور و خانواده محور و با استفاده از ظرفیت مجموعه بهداشت و درمان و بسیج مساجد و محلات اجرایی می شود. 

فرمانده سپاه ناحیه بروجن ادامه داد: امروز مجموعه بهداشت و درمان در خط مقدم جبهه سلامت و میدان مبارزه با کرونا است و سپاه و بسیج هم در خدمت این مجموعه است و انتظار این است همه با این مجموعه همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ عظیمی با تاکید بر اینکه برای مبارزه با کرونا در مجموعه شهرستان بروجن همدلی و هم افزایی خوبی بین همه دستگاه ها وجود دارد، عنوان کرد:  امروز آن چیزی که نیاز است همدلی مردم با مسئولین است که باید ایجاد شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با دشمن به طور فیزیکی درگیر بودند و امروز مدافعان سلامت با این ویروس درگیر هستند که اگر رزمندگان دفاع مقدس را برای خود الگو قرار دهند، قطعا هم موفق خواهند بود و هم آثار و برکات فراوانی در کار آنها وجود خواهد داشت. 

ارسال نظرات