خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه بسیج احمدبن موسی (ع) شیراز خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه بسیج احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: دو انبار کالاهای اساسی و معیشتی در شهرک سعدی توسط بسیج اصناف ،تعزیرات،اتاق بازرگانی و با همکاری سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) و بسیجیان حوزه سلمان کشف شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۰۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ مرتضی خسروانی از کشف  دو انبار کالاهای اساسی و معیشتی در شهرک سعدی توسط بسیج اصناف ،تعزیرات،اتاق بازرگانی و با همکاری سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) و بسیجیان حوزه سلمان خبر داد و گفت: این اقلام شامل روغن، برنج، پوشک نوزاد، شکر و غیره بوده که با حضور قاضی تعزیرات،  و با حکم صادره، کالاها در همان محل در بین مردم و به نرخ مصوب بازرگانی توزیع شد.

وی در ادامه گفت: سپاه و بسیج با توجه به مصوبات و تفاهم نامه های منعقد شده با دادگستری و اداره کل صنعت معدن و تجارت استان همه توان و تلاش خود را به کار می گیرد تا با همکاری مردم کالاهای اساسی که احتکار شده است را کشف و در همان محل با حضور قاضی محترم تعزیرات در بین مردم توزیع نماید و در این راه با تمام ظرفیت موجود به دولت و خصوصا مردم فهیم و ولایتمدار کمک خواهد کرد.

خسروانی افزود: تمام بسیجیان و حوزه های مقاومت بسیج در ۲۴ ساعت در شرق شیراز آماده هستند تا با ارایه آدرس از طرف مردم کالاهای اساسی احتکار شده را کشف و در بین خود مردم توزیع نماید.

این مقام مسئول دلایل نایاب شدن و گران شدن بعضی از اقلام مورد نیاز مردم را عدم نظارت دقیق و مداوم نهادهای مسوول دانست و افزود: بسیج و سپاه آماده هستند در برنامه ریزی و نظارت از اصناف گوناگون با نهادهای مربوطه همکاری نماید و همیشه در میدان مبارزه با احتکار و گرانفروشی در کنار مدیران و مسوولین اصناف خواهند بود.

به گزارش بسیج، کالاهای احتکار شده با حضور قاضی تعزیرات بین مردم توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها