رده‌های برتر کشوری بسیج استان بوشهر معرفی شدند

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از کسب 9 رتبه برتر کشوری رده‌های بسیج این استان در جشنواره مالک اشتر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۸۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عبدالرضا دشتی با تبریک هفته بسیج، جایگاه این نهاد مقدس را در حوزه های مختلف مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نیروی مردمی بسیج با تلاش خستگی ناپذیر نیروهای جهادی و انقلابی خود به دنبال ارائه خدمات ویژه‌ای به جامعه هدف است.
وی به خدمات شبانه روزی بسیجیان در مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان بوشهر اشاره کرد و افزود: حضور و مجاهدت خالصانه بسیجیان در تمامی عرصه ها بویژه در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قابل تحسین و تقدیر است.
جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از مسئولان و فرماندهان در مجموعه سپاه استان خواست تا پند‌های مدیریتی حضرت علی (ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند و ادامه داد: رسالت اصلی این جشنواره که برگرفته از نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر و پند‌های مدیریتی ایشان است ارتقاء توان مجموعه های فعال در این نهاد مقدس است.
سرهنگ عبدالرضا دشتی به اهمیت جشنواره مالک اشتر اشاره نمود و بیان کرد: جشنواره مالک اشتر در راستای ارتقای آمادگی عملکرد و پیشرفت مداوم و کمک به تعالی سازمان و ارج نهادن به تلاش و عزم جمعی کارکنان و بسیجیان با معرفی رده‌های برتر و موفق کشوری به صورت سالانه برگزار می شود.
این مقام مسئول افزود: در این جشنواره برترین‌‌ رده ها در بخش‌های اقشار و معاونت های بسیج، طرح اعتلای کیفی سازی حلقه‌های صالحین، پایگاه ها و حوزه های مقاومت و گروه جهادی معرفی شدند.
جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت های پایگاه ها و حوزه ها در مسیر خدمات رسانی، افزود: در این بخش پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) از شهر بوشهر با مسئولیت حسین احمد پور و پایگاه مقاومت ریحانه النبی (س) با مسئولیت نصرت خوزم از شهر برازجان بعنوان پایگاه برتر و حوزه مقاومت بسیج ثارالله از کنگان با مسئولیت محمد عباس نژاد و حوزه مقاومت بسیج فاطمه زهرا (س) شهر دیر با مسئولیت مریم دریانورد بعنوان حوزه مقاومت برتر برگزیده و تجلیل شدند.
سرهنگ دشتی با اشاره به برتری بسیج رسانه استان بوشهر در سطح کشور خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان بوشهر با مسئولیت عبدالله نجفی در جشنواره مالک اشتر موفق به کسب رتبه برگزیده کشور شد و مورد تجلیل قرار گرفت.
وی از برتری حجت الاسلام یوسف قاسمی، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه کنگان در اجرای طرح اعتلای کیفی سازی حلقه‌های صالحین خبر داد و تصریح کرد: گردان بیت المقدس حوزه مقاومت الغدیر ناحیه دشتی، گروه جهادی امام رضا (ع) از ناحیه دانشجویی با مسئولیت علی جمشیدی و گروه جهادی شهیده سمنبر عالی پور از شهرستان دیر با مسئولیت صدیقه صادقی گروه جهادی برتر شدند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات