خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر تفکر بسیجی را زمینه‌ساز ظهور دانست و گفت: کسانی در دوران ظهور امام عصر(عج) حاضر هستند که تفکر بسیجی دارند و زمینه را برای حکومت امام زمان(عج) مهیا می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۹۵۱۰۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲

تفکر بسیجی زمینه‌ساز ظهور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در دیدار فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از بسیجیان شهرستان ملایر به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: مادامی که بسیج و تفکر بسیجی در کشور حاکم است، نظام جمهوری اسلامی تهدید نخواهد شد و امروز این شجره طیّبه در اقصی نقاط کشور، منطقه و جهان ریشه دوانیده و رشد کرده است.

وی عنوان کرد: تفکر بسیجی تنها راه سرنگونی دنیای کفر، استکبار و سرمداران کفر جهانی است.

امام جمعه ملایر تفکر بسیجی را زمینه‌ساز ظهور دانست و افزود: کسانی در دوران ظهور امام عصر(عج) حاضر هستند که تفکر بسیجی دارند و زمینه را برای حکومت امام زمان(عج) مهیا می‌کنند.

وی ادامه داد: بسیجی یعنی فردی که در مکتب مهدویت درس خوانده باشد، در مکتب نائب بر حق مهدویت رشد کرده و در مکتب شهیدانی همچون سردار سلیمانی ایثار کرده تا بتواند زمینه‌ساز ظهور باشد.

برقراری به انتخابات مهم سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره و بیان کرد: در این عرصه کسی باید بر اریکه خدمت به مردم تکیه بزند که خود مولود تفکر بسیجی و این شجره طیبه باشد تا مردم بهتر بتوانند شهد شیرین حکومت اسلامی را بچشند.

وی خطاب به بسیجیان تاکید کرد: تفکر بسیجی امروز باید بیش از گذشته توسعه یابد و با عملکرد خوب و مثبت در معرض دید مردم قرار گیرد که یک نمونه بارز آن کمک‌های مومنانه است و بسیج و سپاه در این عرصه بسیار موفق عمل کرد.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه در طول تاریخ، اسلام دشمنان زیادی داشته و امروز نیز این دشمنی ادامه دارد گفت: تاریخ عوض نشده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی که برآمده از متن دین اسلام است، همچنان دشمنانی در داخل و خارج وجود دارد.

وی تاکید کرد: همه ما وامدار انقلاب اسلامی هستیم و باید از آرمان‌های انقلاب و رهبری دفاع کنیم و نباید آرمان‌های انقلاب را فدای مصالح خود کنیم.

برقراری با اشاره به خدمات بسیج در عرصه مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: تفکر بسیجی باید با عملکرد خوب در بین آحاد مردم ساری و جاری شود، این یک رسالت مهم بر دوش بسیجیان است.

وی خواستار ادامه‌دار شدن کمک‌های مومنانه شد و گفت: کمک‌های مومنانه همچون دوران دفاع مقدس باید برای کمک به کادر درمان و پزشکی به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا ادامه یابد و این خود گامی مهم در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا و کمک به قشر نیازمند و محروم است.

 برقراری همچنین خواستار همراهی مردم با اجرای محدودیت‌های جدید و کاهش ورودی بیمارستان‌ها و خروج از شرایط بحرانی شد و افزود: باید با رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی، ماندن در خانه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها همچون بسیج، به سلامت جامعه کمک کنیم و شرایط را تغییر دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات