خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین

طرح توسعه امامزاده اسماعیل(ع) اجرا می شود

حجت الاسلام مجیدی گفت: در این جلسه مصوب شد امور مربوطه در سه محور تملک اراضی پیرامونی بقعه، طرح توسعه و همچنین ساخت شبستان ها، کتابخانه و مراکز فرهنگی بقعه امامزاده آغاز شود.
کد خبر: ۹۲۹۵۱۸۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در اولین جلسه طرح توسعه آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) قزوین در جمع خبرنگاران بیان کرد: اولین جلسه ساماندهی طرح توسعه امامزاده اسماعیل شهر قزوین با حضور مسوولان اداره کل راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، دفتر فنی استانداری و امنای بقعه امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه مصوب شد امور مربوطه در سه محور تملک اراضی پیرامونی بقعه، طرح توسعه و همچنین ساخت شبستان ها، کتابخانه و مراکز فرهنگی بقعه امامزاده با توجه به قدمت تاریخی این مکان مقدس آغاز شود.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: با توجه به قدمت تاریخی و اهمیت فرهنگی این مکان مقدس و مصوبه کمیسیون طرح «۵» جهت طرح توسعه امامزاده، مقرر شد بحث گمانه زنی حیاط امامزاده نیز پیگیری شود که پس از گمانه‌زنی و صدور مجوز طرح توسعه، امیدواریم بتوانیم پروژه عمرانی شبستان زیرزمین بقعه امامزاده را آغاز و اجرایی نماییم.

امیدواریم در سال های آتی بتوانیم شبستانی در شأنیت امامزاده اسماعیل(ع) ایجاد نماییم و این امر آغازی برای ادامه روند توسعه و ساخت کامل بقعه امامزاده اسماعیل(ع) شهر قزوین باشد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار