خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد

هفته بسیج گویای نماد حقیقت بسیج در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: هفته مبارک بسیج که گویای نماد حقیقت بسیج در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۹۵۳۷۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

هفته بسیج گویای نماد حقیقت بسیج در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در پیامی فرا رسیدن هفته مبارک بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر است. امام خمینی(ره)

بسیج مظهر عشق و ایمان، آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

به نام خداوند بزرگ و بادرود به روح بلند و ملکوتی امام (ره) و شهیدان

هفته بسیج، بلکه اندیشه بسیج تاریخ و پهنه‌ای به وسعت اندیشه‌های وجودی پیامبر(ص) را در دل خود جای داده است.

شعاع مفهوم بسیج، که تا بی‌نهایت و فراخنای گستردگی عالم انسانیت همه بندگان خداست، از اهداف متعالی برگرفته از اراده الهی که همان نجات جمعی بشر است، در عصر پیامبر(ص) این اندیشه نجات‌بخش در وجود مبارک پیامبر شکل گرفت و همه ائمه هدی و همه آزاداندیشان با جهان‌بینی توحیدی، چه آگاهانه و با علم و چه ناخواسته در این عرصه بروز و ظهور پیدا کردند.

هر حرکتی در مسیر تعالی بشریت و انسانیت مفهوم واژه بسیج را در سیطره پنهان خود گنجانده  و اوج تفسیری نو و همگانی و کاربردی در عصر امام راحل و بزرگوار و اندیشه مدیریتی ایشان بروز و ظهور خارجی پیدا نمود، تا جایی که اگر نبود تفسیر عینی امام از بسیج و بسیجی، همه مسیر انقلاب دچار ابهام و در نوبه خود اهداف عالیه انقلاب به فراموشی سپرده می‌شد.

بسیج یادگار و شناسنامه انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و همه مجاهدان و آزادی خوهان در همه کشورهای اسلامی است.

یادآوری این حقیقت، ضرورت حرکت جهان اسلام را به دنبال خواهد داشت و هفته مبارک بسیج که گویای نماد حقیقت بسیج در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی است بر همه مسلمانان و هم آوایان بسیج در سراسر گیتی مبارک باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات