امروز مهم‌ترین وظیفه بسیج مقابله با کرونا است

فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: امروز مهم‌ترین چالش و تهدید کشور در زمینه بیماری منحوس کرونا و مقابله با آن است و بسیج همانگونه که در جنگ تحمیلی به میدان رفت امروز باید به میدان مقابله با این بیماری برود.
کد خبر: ۹۲۹۵۴۱۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از راسک، سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در همایش بصیرت افزایی که به مناسبت هفته بسیج در پیشین برگزار شده بود، اظهار داشت: وظیفه ذاتی بسیج دفاع از انقلاب و مردم در عرصه‌های مختلف است و بسیجیان ما باید در تمامی عرصه‌ها با حضور حداکثری مشکلات را رفع کنند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب وظیفه بسیج دفاع سخت و جنگ در مقابله با دشمن بعثی بود که به حمدالله توانست در آن عرصه موفق باشد.

نخعی تاکید کرد: بسیج بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... دارد و باید در تمامی عرصه حضور فعال و موثر داشته باشد.

وی افزود: بسیج در زمینه مسائل اجتماعی و محرومیت زدایی از مردم وظیفه دارد و اگر می‌بینید اردو‌های جهادی برگزار می‌شود این جزئی از وظایف بسیج می‌باشد.

وی تصریح کرد: امروز مهم‌ترین چالش و تهدید کشور در زمینه بیماری منحوس کرونا و مقابله با آن است و بسیج همانگونه که در جنگ تحمیلی به میدان رفت امروز باید به میدان مقابله با این بیماری برود.

نخعی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم عرصه مقابله با کرونا نیز شاهد حماسه‌ها و پیروزی بسیجیان ما باشد تا بتوانیم کمکی بزرگ برای کشور و مردم انجام داده باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار