خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، از توقیف ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و متخلف، در نتیجه اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی در چهار روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۵۴۵۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ افشین یاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقاء انضباط اجتماعی در سطح شهرستان اسدآباد، پیشگیری از وقوع تصادفات خسارتی و جانی، برخورد با رانندگان مزاحم و متخلف و همچنین رفع گره‌های ترافیکی در چهار روز گذشته، ماموران پلیس راهور با همکاری یگان‌های تابعه به اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی در سطح شهرستان پرداختند.

وی با اشاره به توقیف ۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ دستگاه خودروی متخلف در نتیجه اجرای این طرح، افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی و نداشتن مدارک شناسایی، عدم وجود گواهینامه و مدارک همراه و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از جمله تخلفات رانندگان وسائط نقلیه مذکور بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از نتیجه اجرای دیگر طرح‌های انتظامی در این مدت سخن گفت و بیان داشت: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر و ۱۳ فقره انواع سرقت، ۱۰ معتاد و خرده فروش،۱۳ سارق، هفت نفر جلبی و ۱۳ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با ارائه توصیه به رانندگان، از آنان خواست: با احترام به حقوق عابران پیاده و سایر رانندگان، همواره قوانین راهنمایی و رانندگی را حین استفاده از وسائط نقلیه رعایت کنند.

یاری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم‌های برق شبکه هوایی درشهرستان اسدآباد نیز شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس و بکارگیری شگرد‌های پلیسی، فردی را در این خصوص شناسایی کردند که در بازرسی اولیه از وی، قیچی و انبر بلند سیم کشف و نامبرده به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بیان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه هوایی داخل شهر اسدآباد اعتراف کرد و در یک عملیات ضربتی خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی، مقداری سیم برق سرقتی کشف شد.

وی ادامه داد: روز گذشته در پی اعلام مرفوک استان همدان به شهرستان اسدآباد مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی از سمت کنگاور به طرف این شهرستان در محور اصلی، توقیف این خودرو در دستور کار رده‌های تابعه قرار گرفت.

یاری افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان در ورودی شهر اسدآباد با اجرای ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودرو‌های عبوری پرداختند و با مشاهده این خودرو و با اتخاذ تدابیر مناسب پلیسی، آن را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان با اشاره به سابقه سرقت این خوردو از شهرستان کرمانشاه، گفت: این وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات