در گرامیداشت هفته بسیج انجام شد:

برگزاری نشست نهضت روشنگری وکارگاه آگاه سازی بسیجیان با آسیب‌ها و تخلفات

نشست نهضت روشنگری و کارگاه آگاه سازی بسیجیان با آسیب‌ها و تخلفات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه شهید شوشتری حوزه مالک اشتر زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۸۲۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان سرگرد پاسدار مهدی قویدل حیدری فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر زاهدان گفت:برگزاری نشست نهضت روشنگری و کارگاه آگاه سازی بسیجیان با آسیب‌ها و تخلفات از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در سومین روز از هفته بسیج در پایگاه مقاومت بسیج شهید شوشتری از حوزه مالک اشتر زاهدان می‌باشد.

قویدل حیدری افزود: هدف از برگزاری نشست نهضت روشنگری آشنایی هرچه بیشتر بسیجیان با مسائل و اتفاقات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و نحوه برخورد با این مسائل می‌باشد که در این نشست با بهره گیری از اساتید حوزه و آشنا با فن نهضت روشنگری مطالب مفیدی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

این مقام مسئول هدف از برگزاری کارگاه آموزشی آسیب‌ها و تخلفات را هم بیان آسیب‌ها و تخلفاتی که ممکن است خدای نکرده از روی نا آگاهی عزیزان بسیجی در حین انجام فعالیت‌های پایگاه رخ دهد عنوان کرد و گفت:: آشنایی با با مسائل و رفع موانع و مشکلات و ارائه راهکار‌ها لازم جهت حل مشکلات در این کارگاه آموزشی بیان شد که مورد استقبال عزیزان بسیجی قرار گرفت.
ارسال نظرات