خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور بیانیه ای فرا رسیدن سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) را به ملّت مبارز ایران به خصوص دلاورمردان عرصۀ ایثار، خدمت و جان برکفان بسـیـج تبریک گفت
کد خبر: ۹۲۹۵۹۶۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ در آستانه‌ی فرا رسیدن سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) در پنجم آذر ماه سال 1358، ضمن تبریک این روز بزرگ و تاریخ‌ساز به تمامی ملّت شریف و مبارز ایران اسلامی به خصوص دلاورمردان عرصۀ ایثار و خدمت و جان برکفان بسـیـج ، بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود :

بســم الله الـرحـمن الـرحیـم

"وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِّن قُوَّهٍ و مِن رِّباطِ الخَیلِ تُرهِبُونَ بِهِ عَدُوَّاللهِ وَعَدُوَّکُم"

در پنجم آذر ماه سال 1358با تدبیر و درایت هوشمندانۀ قائد عظیم‌الشأن ، معمار کبیر و رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه)، نهال مقدس و نوپای بسیج در صحنۀ اجتماع روئید و با رویش خود طنین امید و آزادی، عدالت و پیشرفت را سر داده و به عنوان برگ زرینی در دفتر خاطرات ملت بزرگ ایران درخشیدن گرفت.

بسیج در طول تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی با توکل به خداوند، تاسی به ائمه اطهار، تکیه بر فرهنگ انقلابی، بهره‌مندی از اخلاق و فضایل اسلامی، کسب علم و دانش و بهره‌گیری از فنون نظامی پله‌هاى ترقی و کمال را به خوبی پیموده‌ و امروز به مکتبی‌ترین، کارآمدترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهان تبدیل گشته است. بسیج این شجره طیبه انقلاب اسلامی در شرایط مختلف و به اقتضای زمان، خود را برای ماموریت‌های جدید آماده کرده و به تکیه‌گاهی مستحکم برای نظام و رکنی مطمئن در امنیت ملی ایران اسلامی تبدیل شده است.

بسیجیان غیور در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن بعثی و حامیان استکباری آن ایستادند و از وجب به وجب خاک میهن اسلامی پاسداری کردند و پس از پیروزی در جبهۀ حق علیه باطل در سنگر سازندگی برای آبادانی ایران عزیز کوشیدند؛ در قائله‌های پیش‌روی ملت ایران، در برابر فتنه‌گران و آشوبگران سینه سپر کردند و در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) پیشتاز صحنۀ مبارزه با داعشیان بودند؛ برای تحقق اقتصاد مقاومتی به کمک تولیدکنندگان داخلی شتافتند و اکنون نیز با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در جای جای ایران بزرگ مشغول تولید ماسک، ضدعفونی‌کردن اماکن و کمک به فعالان حوزۀ سلامت هستند.

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن تبریک مجدد هفته بسیج به بسیجیان غیور و همیشه در صحنۀ استان و گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای بسیجی به‌ویژه شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت خراسان جنوبی،" بـســیـج" را همیشه به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی دانسـتـه که در طول سال های متمادی به عنوان همراهان همدل و صمیمی این شورا در برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و عمومی کشور و استان یار و یاور صادق و دیرین در امر بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی نقش ایفا کرده است .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها