فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: جامعه به حضور «جهادگران علمی» در عرصه‌های مختلف نیازمند است و سپاه همواره در کنار جهادگران عرصه علم و فناوری خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۹۶۰۲۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

 جامعه به حضور «جهادگران علمی» در عرصه‌های مختلف نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج استان اردبیل، سردار جلیل بابازاده ظهر امروز در حاشیه جشنواره بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه به حضور «جهادگران علمی» در عرصه‌های مختلف نیازمند است و سپاه همواره در کنار جهادگران عرصه علم و فناوری خواهد بود و به داشتن اساتید، دانشجویان، علما و... که علم خود را در راه توسعه و آبادانی کشور صرف می‌کنند، افتخار می‌کنیم.

وی افزود: فراز و نشیب‌های موجود در کشور گذرا است و یقینا این سختی‌ها و دشواری‌ها به پایان می‌رسد اما باید توجه کنیم چیزی که ماندگار خواهد بود مردی و مردانگی برای حل مشکلات کشور بوده و همچنین تمام نامردی‌ها و بی‌مهری‌ها از خاطر فراموش نمی‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: ما شرایط بسیار سخت و بغرنجی را در مقاطع مختلف سپری کردیم و با عزم و ایمانی راسخ به خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) و همچنین با اراده‌ای شکاف‌ناپذیر بر تمام مشکلات فایق آمدیم.

بابازاده با اشاره به اختتامیه جشنواره بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در استان اردبیل، بیان کرد: فعالیت جهادگران بسیجی در سطح استان اردبیل ستودنی است و هفته بسیج بهانه‌ای شد تا از جهادگران برتر در حوزه علم و فناوری استان اردبیل تجلیل به‌عمل بیاید.

اهمیت کار کسانی که با علم خود در پی رفع مشکلات هستند

وی تقدیر و تشکر از یک جهادگر را وظیفه دانست و تصریح کرد: تقدیر و تشکر از یک جهادگر علمی موجب تسریع در پیشرفت وی شده و انگیزه و خودباوری در او افزایش می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: باید از کسانی قدردانی شود که در شرایط سخت و با وجود مشکلات بسیار در کشور، پای کار نظام، انقلاب و کشور هستند و علاوه بر این، علم خود را برای رفع مشکلات به کار می‌بندند.

بابازاده گفت: افرادی که به کشور و نظام علاقه‌مند هستند باید به‌صورت عملی در میدان باشند و کسانی که علم دارند ولی در شرایط دشوار جامعه در صحنه حضور ندارد، با فرد بی‌علم تفاوتی ندارند.

ارسال نظرات