در چهارمین روز از هفته بسیج انجام شد:

تجلیل از اعضای شورای حوزه مقاومت نرجس(س) در زاهدان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیجاز اعضای شورای حوزه مقاومت نرجس(س) و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت تحت امر این حوزه در زاهدان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۹۶۰۸۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، این مراسم با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج زاهدان و معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت زاهدان در چهارمین روز از هفته بسیج از ۲۴ نفر از اعضای شورای حوزه نرجس(س) و پایگاه‌های مقاومت در محل نماز خانه این حوزه تجلیل و قدر دانی شد.

در این مراسم جانشین ناحیه مقاومت بسیج زاهدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این هفته گفت: با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و در آستانه چهلمین سال از عمر پربرکت بسیج مستضعفین که با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد نه تنها ملت ایران بلکه جوامع بین المللی شاهد نقش آفرینی‌های بی بدیل این شجره طیبه در عرصه‌های مختلف بود.

سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن  با بیان اینکه تفکر بسیجى بیش از هر چیز بر ایمان خالص و محض به غیب مبتنى است افزود: حاصل این تفکر ناب تربیت انسان‌های والا مقاومی، چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان والا مقام دیگر، چون شهید طهرانی مقدم است.

این مسئول تصریح کرد: بسیج یعنی آمادگی، یعنی احساس تکلیف در همه لحظات و بسبجی باید در همه میدان‌ها حضور فعال و باشکوه داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار