خبرهای داغ:
دکتر محمدبیگی گفت: با توجه به محدودیت‌های مربوط به اعتبارات و پروژه‌ها، در خصوص پروژه‌های شاخص طارم، کمیته‌ای از معتمدین روستاهای مختلف انتخاب شود تا به صورت ویژه این پروژه ها را پیگیری نمایند.
کد خبر: ۹۲۹۶۱۴۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی در دیدار با جمعی از معتمدین، دهیاران و شوراهای روستاهای کلج و سیاهپوش منطقه طارم ضمن تشریح اقدامات و پیگیری‌های انجام شده و در حال انجام این بخش در حوزه‌های راه، آب، گاز، کشاورزی و سایر موضوعات بیان کرد: همکاری و همفکری همه معتمدین و بزرگان با یکدیگر باعث رشد و شکوفایی منطقه خواهد شد.

وی گفت: مطالبات و دغدغه‌های مردم به حق است، بنده خود را نماینده همه آحاد مردم می‌دانم. معتقدم هم‌اندیشی، همدلی و اتحاد بزرگان و دلسوزان بخش طارم، قطعا در رفع محرومیت‌های منطقه بسیار موثر خواهد بود و با توجه به شناختی که از منطقه دارم با تمام وجود تلاش خواهم کرد تا عدالت در خصوص مطالبات مناطق محروم استان از جمله طارم تحقق یابد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسیر جاده کلج به گیلوان از پروژه‌های بسیار مهم منطقه است که در صورت اجرای آن اتصال غرب و شرق طارم با مسافت کوتاهی انجام می پذیرد و از لحاظ اقتصادی و فرهنگی باعث شکوفایی منطقه می‌شود.

دکتر محمدبیگی عنوان کرد: به همین دلیل در کمتر از یک ماه پس از شروع مجلس در تیر ماه طی مکاتبه و همچنین دو جلسه دیدار حضوری با وزیر راه و شهرسازی بر تامین اعتبار و اجرای این پروژه تاکید داشته و آنرا تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: همچنین طی پیگیری از وزارت راه و شهرسازی به دلیل ترافیک سنگین و کیفیت پایین مسیر لوشان- کلج- سیردان درخواست ارتقای این جاده از روستایی به جاده اصلی داشتم که خوشبختانه جهت مرمت و روکش آسفالت اعتباری در سال ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده است.

این مسوول انقلابی تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های مربوط به اعتبارات و پروژه‌ها، در خصوص پروژه‌های شاخص طارم، کمیته‌ای از معتمدین روستاهای مختلف انتخاب شود تا به صورت ویژه این پروژه ها را پیگیری نمایند.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها