رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان البرز مطرح کرد؛
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان البرز گفت: روزانه ۳۰ طلبه جهادگر بسیجی در دو شیفت ۶ ساعته به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۹۶۲۳۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام محسن قدرتی با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج طلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی خدمات و فعالیت‌های ارزنده‌ای از قبیل بیان و تبلیغ گفتمان امامین انقلاب، تبلیغ و تبیین سبک زندگی اسلامی و ایرانی در بین آحاد جامعه، فعالیت گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی، تبلیغ دین، بهداشت و درمان و … انجام داده است.

۳۰ طلبه بسیجی برای مقابله با کرونا و برای کمک به کادر درمان اعزام می‌شوند

وی ادامه داد: پرورش طلاب انقلابی و جهادی در حوزه‌های علمیه، ارتقای روحیه روحانیان و طلاب بسیجی برای فعالیت‌های جهادی و تبلیغی، حفظ و انسجام مبلغان و طلاب برادر و خواهر برای تبلیغ دین و تقویت روحیه انقلابی و … از دیگر اقدامات بسیج طلاب است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان البرز با بیان اینکه طلاب و روحانیون بسیجی استان البرز از ابتدای مواجهه با ویروس منحوس کرونا وارد مبارزه با این ویروس شدند، تصریح کرد: آنها به صورت گروه‌های جهادی وارد کار شدند و همچنان نیز حضور پررنگ در این عرصه دارند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون طلاب بسیجی و انقلابی اعم از خواهر و برادر در قالب نیروهای جهادی در امر غسل، کفن‌کردن و تدفین فعالیت می‌کنند، البته تمام این اقدامات بدون هیچ چشم‌داشتی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان البرز با بیان اینکه گروه‌های جهادی دیگری نیز در بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنند تا در این قالب به بیماران کرونایی و کارکنان بیمارستان‌ها کمک‌رسانی شود، تصریح کرد: روزانه ۳۰ جهادگر بسیجی در دو شیفت ۶ ساعته به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند و به بیماران کرونایی خدمت‌رسانی می‌کنند تا باری از دوش کادر درمان برداشته شود.

حجت الاسلام قدرتی از ثبت حدود ۳۰ گروه جهادی بسیج طلاب در سطح استان البرز خبر داد و متذکر شد: امیدواریم با تلاش‌های صورت‌گرفته و همچنین استقبال گسترده بتوانیم تعداد این گروه‌ها و فعالیت‌های تأثیرگذار آنها در استان را افزایش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها