در سومین روز از هفته مبارک بسیج، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر (ضمن بازدید از خط تولید شرکت سیمان دشتستان) از مدیرعامل و پرسنل سیمان دشتستان تقدیر نمود.
کد خبر: ۹۲۹۶۲۴۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در سومین روز از هفته مبارک بسیج به همراه سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان، حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان و سرهنگ محمدی رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و هیئت همراه از خط تولید شرکت صنایع سیمان دشتستان بازدید نمود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، ضمن بازدید از کارخانه سیمان دشتستان در جریان روند تولید آن قرار گرفت و اظهار داشت: جای افتخار است که شرکت صنایع سیمان دشتستان با همه تهدیدات داخلی و خارجی دشمن در سال جهش تولید با مدیریت خوب، تلاشگر و با همت بالا، اراده قوی در حال فعالیت و تولید مستمر است.
این مقام مسئول، هفته مبارک بسیج را به پرسنل و مدیران بسیجی شرکت سیمان دشتستان تبریک و خاطرنشان کرد: بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.
سردار علی رزمجو افزود: این در حالی است که درکشور متاسفانه در این برهه از زمان با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان، بسیاری از کارخانجات و پروژه‌ها با مشکل تولید مواجه شده اند.
وی یادآور شد: امروز در مکانی حاضر شده‌ایم که در حوزه اقتصاد و اشتغال زایی نقش بسزایی را ایفا کرده و کارخانه با تمام ظرفیت با استفاده از جوانان بومی، بسیجی و با تجربه در حال فعالیت است و در حال خدمت رسانی نه تنها به مردم و پروژه‌های استان بوشهر بلکه به سایر استان‌های همجوار بوده و در حوزه صادرات نیز جزو شرکت‌های موفق می‌باشد.
سردار رزمجو ادامه داد: اطلاع دارم بسیاری از پروژه‌های ملی مانند نیروگاه اتمی بوشهر و یا سد دالکی بدلیل کیفیت بالای سیمان تولیدی این کارخانه متقاضی سیمان دشتستان هستند و این موضوع باعث شد که در دوره تعمیرات سالیانه کارخانه، آن پروژه‌ها هم متوقف شوند چرا که به دلیل کیفیت بسیار بالای سیمان تولیدی این واحد علاقه‌ای به تهیه سیمان از سایر کارخانجات همجوار را نداشتند که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت و نقش مهم این کارخانه در روند توسعه اقتصادی استان بوشهر می‌باشد.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: از جهتی دیگر نقش این واحد صنعتی در زمینه معیشت کارکنان خود به طور مستقیم و ایجاد اشتغال چند هزار نفر در کنار این کارخانه عظیم از برکات سیمان دشتستان است.
وی در پایان ضمن تجلیل از زحمات کارکنان و مدیران شرکت خصوصا مدیر عامل سیمان دشتستان برادر بسیجی دکتر علی بیگی قدردانی کرد و تاکید کرد سپاه استان همواره در کنار و همراه کارخانه سیمان دشتستان خواهد بود.
حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان نیز در سخنان کوتاهی از همیاری و هماهنگی بین کارخانه و پروژه‌های جهادی و عام المنفعه و هماهنگی بسیار خوب مدیر عامل سیمان دشتستان با سایر مجموعه‌های شهرستان در انجام مسولیت‌های اجتماعی و نقش این واحد تولیدی در فقر زدایی از مناطق محروم شهرستان سخنانی را ایراد نمود.
مدیر عامل شرکت سیمان دشتستان نیز در خصوص شرایط و عملکرد مثبت و قابل قبول این مجموعه تولیدی توضیحاتی را به سمع و نظر حاضرین در جلسه رساند.
دکتر علی بیگی گفت: اگر کارخانجات پتروشیمی در عسلویه را کنار بگذاریم سیمان دشتستان با داشتن سهام ٦٠ درصدی سیمان‌مند دشتی بزرگترین واحد صنعتی استان بوشهر است.
وی افزود: افتخار ما خدمتگزاری حداکثری به مردم شریف استان، نیرو‌های مسلح (بدلیل ترکیب سهامداری آن) و همه ذینفعان میباشد.
در پایان مراسم لوح تقدیری توسط سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به دکتر علی بیگی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت صنایع سیمان دشتستان اهدا و از خدمات موثر ایشان در استان بوشهر، تقدیر گردید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات