نشست صمیمی فرماندار دشتستان با اصحاب رسانه درخصوص محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان دشتستان با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۹۶۷۷۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرماندار دشتستان ضمن تبریک هفته بسیج وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت اظهارداشت: از اصحاب رسانه شهرستان جهت همراهی و اطلاع رسانی به مردم در ایام کرونایی تقدیر و تشکر می‌کنم و هر موفقیتی داشته ایم به خاطر همراهی اصحاب رسانه بوده است و باید توان خود را افزایش دهیم تا بتوانیم از این مسیر عبور نمائیم.
ایشان درادامه ضمن تقدیر از رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دشتستان افزود: مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از شروع شیوع ویروس منحوس کرونا (کوید ۱۹)، با تمام توان به عنوان رزمندگان خط مقدم جبهه مقابله با کرونا ایثار و فداکاری و درکنار مردم انجام وظیفه نمودند.
رئیس شورای سلامت شهرستان دشتستان گفت:: ما مسئولین وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم، از روز اول تا امروز آمار را واقعی به مردم شفاف ارائه داده ایم، چون باید به مردم واقعیت‌ها را بگوئیم.
نوروزی فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه هم اکنون شهرستان دشتستان در وضعیت نارنجی قرار دارد اذعان داشت: اگر مردم همکاری کنند این وضعیت به سفید هم تبدیل خواهد شد و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک امکان وضعیت قرمز کرونایی نیز وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت نارنجی شهرستان به خاطر تلاش‌های صورت گرفته در سطح دستگاه‌های اجرایی و ذیربط و همچنین همراهی خوب مردم و اطلاع رسانی شما اصحاب رسانه است.
فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه روز شنبه اول آذر ماه آغاز و بنابر وضعیت حاکم بر هر شهرستان، محدودیت‌های مرتبط با آن اعمال خواهد شد تصریح نمود: افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و به تبع آن افزایش آمار مرگ و میر در سطح کشور باعث شد ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی را در دستور کار قرار دهد.
نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان دشتستان، از روز شنبه فعالیت مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ که اطلاعات آن در پایگاه‌های اطلاع رسانی وزارت بهداشت موجود است به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود ودر صورت تعطیل نکردن تا پایان ۱۴ روز محدودیت پلمب می‌شوند..
وی افزود: همچنین فعالیت مشاغل گروه ۲ نیز از روز شنبه تا ساعت ۲۰ شب خواهد بود.
نوروزی خاطرنشان کرد: شرط فعالیت مشاغل گروه ۱ نیز رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی می‌باشد.
وی درپایان گفت: محدودیت‌ها با محوریت نیروی انتظامی و سپاه جواد الائمه با اولویت شهر برازجان اجرا می‌شود.
این مقام مسئول گفت: در فرمانداری دشتستان قرارگاه نظارت وکنترل بیماری کرونا راه اندازی شده است، مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با دبیرخانه قرارگاه از نظر تأمین نیروی انسانی و.. داشته باشند. ورودی استان بوشهر از سمت گلوگاه شهید صلاحی کنترل می‌شود ودرصورت ورود به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزارتومان جریمه می‌شوند.
فرماندار اضافه نمود: در شرایط نارنجی باید پنجاه درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند، از مردم انتظار داریم مراسمات عروسی را در این دو هفته پیش رو به تعویق بیندازند، چاپخانه‌ها موظفند زمان تشییع را اعلام نکنند، باید تجمعات و دور همی‌ها را حذف کرد و اصناف موظفند افراد بدون ماسک را به محل کسب خود راه ندهند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات