خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد از کمک ۲۴۹ میلیارد ریالی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در قالب رزمایش مواسات در ایام کرونا به نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۶۵۰۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی الهی‌راد " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد" در گفت‌وگو با خبرنگارما با اشاره به اینکه تاکنون کمک‌های مختلفی در قالب خدمات بهداشتی، معیشتی و غیره به نیازمندان بجنورد ارائه شده است، اظهار کرد: این کمک‌ها از ابتدای سال ۱۳۹۹ با شیوع ویروس کرونا آغاز شد و ۲۴۹ میلیارد ریال از سوی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در قالب رزمایش مواسات میان نیازمندان بجنورد توزیع شد.

وی با تأکید براینکه کمک‌های مؤمنانه از سوی ناحیه مقاومت بسیج ادامه دارد، تصریح کرد: ۸۵ درصد از این کمک‌ها از سوی مردم و ۱۵درصد از سوی سازمان‌های دولتی بود  که در بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با بیان اینکه برای توزیع کمک‌ها، آسیب‌دیدگان کرونا در الویت قرار گرفتند، ادامه داد: بسیاری از افراد پس از شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی دچار آسیب شده که پس از قرارگیری در لیست نیازمندان شهرستان، حمایت از آنها در دستور کار قرار گرفت. همچنین پیش از شروع توزیع کمک‌ها، افراد تحت تکلف نهادهای مختلف مجزا شدند و این کار به منظور جلوگیری از موازی‌کاری نهادهای مختلف انجام شد.

وی در پایان تأکید کرد: ۹۰ درصد از افرادی که کمک‌های مؤمنانه را دریافت کردند، تحت تکلف هیچ نهادی نبوده‌اند، اما اگر نیازمندان تحت پوشش نهادهای دیگر نیز به ما مراجعه کردند، تلاش شد تا کمک‌هایی از آنها صورت بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها