مسئول سازمان ورزش بسیج سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج مطرح کرد

فعالیت ۱۷ گروه جهادی ورزش و سلامت تخصص محور در هفته بسیج

مسئول سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا از فعالیت ۱۷ گروه جهادی تخصصی در سراسر استان خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی ورزش و سلامت تخصص محور هستند و ماموریت دارند که خدمات رایگانی را به مردم ارئه بدهند.
کد خبر: ۹۲۹۶۵۳۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
سرهنگ کاظم غفار پور در حاشیه اردوی جهادی ورزش و سلامت در منطقه کم برخوردار مسکن مهر شهرستان نکا در گفت و گو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به به خدمات رایگان گروه‌های جهادی  گفت: اعضای این گروه جهادی فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی در مقاطع دکتری و ارشد هستند که برای پایش ناهنجاری‌های اسکلتی کودکان ونوجوانان در این اردو حاضر شدند.

مسئول سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا افزود: در کنار پایش ها، مشاوره‌های روانشناسی رایگان و خدمات دیگر سلامت هم به مردم ارائه می‌شود.

غفار پور در ادامه از فعالیت ۱۷ گروه جهادی تخصصی در سراسر استان خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی ورزش و سلامت تخصص محور هستند و ماموریت دارند که خدمات رایگانی را به مردم ارئه بدهند.

مسئول سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا با اشاره به اینکه ۳۰ محله و ۳۰ مکان در استان در حوزه قرارگاه جوادالائمه نیازمند خدمات هستند، تصریح کرد: در طول ایام هفته بسیج  گروه‌های جهادی ورزش و سلامت به این مناطق اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها