خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با بسیج:

تفکر بسیجی رمز موفقیت ما است/ بسیج با بصیرت برای تحقق گام دوم انقلاب تلاش می‌کند

مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر بابیان اینکه تفکر بسیجی رمز موفقیت ما است، گفت: هر زمانی که مسئولین ما با این روحیه حرکت کرده‌اند و بسیجیان واقعی را الگوی خود قرار داده‌اند، موفق بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۴۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

تفکر بسیجی رمز موفقیت ما است/ بسیج با بصیرت برای تحقق گام دوم انقلاب تلاش می‌کندحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در کشور ما عبارت از مجموعه‌ای از نیروی مقاوم و خستگی‌ ناپذیر در تمام عرصه‌ها و زمان‌ها است که در برابر تهدید و تحریم دشمن خم به ابرو نمی‌آورد و ایمانش افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه امید و پناه بسیج و بسیجیان به خدا است، گفت: حرکت بسیج صرفاً بر مبنای احساس نیست بلکه متکی به دانش و فهم و بصیرت بالا است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر افزود: بسیج با بصیرت و هم‌افزایی لازم برای به میدان آوردن تمام اقشار جامعه در راستای تحقق مردم سالاری دینی و اسلامی و گام دوم انقلاب تلاش می‌کند.

وی عنوان کرد: فراهم کردن زمینه ظهور با روحیه فداکاری و آماده به کار برای اهداف عالی و رسیدن به کمال و خوشبختی نیز از دیگر وظایف بسیج است.

شیرزادی با بیان اینکه بسیج مجموعه‌ای است که دشمن را بیمناک و نا امید و دوستان را امیدوار می‌کند، تصریح کرد: امروز برای پیشرفت در تمام ابعاد به خصوص عرصه اقتصادی نیاز به تفکر بسیجی و روحیه جهادی داریم تا اقتصاد ما مقاوم و شکوفا شود.

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تفکر بسیجی همواره کارگشا بوده است و امروز نیز شاهد فعالیت گروه‌های جهادی در ایامی هستیم که کشور گرفتار ویروس منحوس کرونا شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه تفکر بسیجی رمز موفقیت ما است، افزود: هر زمانی که مسئولین ما با این روحیه حرکت کرده‌اند و بسیجیان واقعی همچون فهمیده‌ها، حججی‌ها، ابراهیم هادی ‌ها و به خصوص حاج قاسم عزیز را الگوی خود قرار داده‌اند، موفق بوده‌ایم و هر زمانی امید به بیگانگان بسته‌ایم کشور را معطل کرده‌ایم.

وی ابراز داشت: بسیج و بسیجی مخصوص یک قشر و گروه خاص نیست چرا که شهید صیاد و بابایی ارتشی بودند اما بسیجی، چراکه تفکر و حرکتشان بسیجی بود بنابراین در انجام ماموریت پیوسته موفق بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات