فرمانده سپاه شهرستان دلگان بیان کرد:

شجاعت و غیرت و استقلال و عزت از ویژگی‌های فرهنگ بسیج است

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان دلگان گفت: شهادت طلبی، معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال، آزادگی و اسیر خواسته‌های حقیر نشدن از ویژگی‌های فرهنگ بسیج است.
کد خبر: ۹۲۹۶۷۵۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان؛ فرمانده بسیج سپاه شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: امروز، بسیج با برخورداری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های نجیب، نخبه و برجسته درحوزه‌های مختلف توانسته است از آزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی گردد.

وی خاطر نشان کرد: بسیج، یعنی همین پایگاه‏های مقاومت و همین نیرو‌های جوان و پرشورانقلابی، بسیج یعنی متن مردم، مردمی که می‏توان امید دفاع از انقلاب را از آن‌ها داشت.

وی اظهار کرد: بدون شک فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشدآفرینی است در ذهن همه افراد جامعه حرکتی هم‌سو را به دنبال خواهد داشت و همین تفکر است که فعالیت‌های اقتصادی، پیشرفت‌های نظامی، دستاورد‌های علمی و.. را ترمیم و ارتقا داده است.

به گفته وی، شهادت طلبی، معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال، آزادگی و اسیر خواسته‌های حقیر نشدن از ویژگی‌های فرهنگ بسیج است.

زمانی نیا در پایان گفت: با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و کانون بسیج فرهنگیان شهرستان دلگان، ویژه برنامه‌هایی برای گرامیداشت هفته بسیج تدارک دیده شده است که در بستر فضای مجازی در حال اجرا می‌باشد که مهم‌ترین آن‌ها برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت ویژه فرهنگیان بسیجی، طرح لاله‌های روشن ویژه دانش آموزان، مسابقه گام دوم انقلاب و... می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار