احیای ۵ رشته قنات توسط گرو‌های جهادی در بردسکن

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن گفت: توسط گرو‌های جهادی سطح شهرستان، ۵ رشته قنات کشاورزی در روستا‌های محروم این شهرستان لایروبی و مجدد احیا گردید.
کد خبر: ۹۲۹۶۷۸۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
علی عباس نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان اینکه با احیای این قنوات سطح زیر کشت باغات ومزارع کشاورزی دراین روستا‌ها ۲۰ درصد بیشتر شده است افزود: تامین ۴۴ سری جهیزیه برای نوعروسان دیگر اقدام بسیج سازندگی دراین شهرستان بوده است که توانسته تاثیر بسزایی را در برگزاری شروع آغاز زندگی این افراد داشته باشد.

مسئول بسیج سازندگی بردسکن اظهار داشت: پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان فعالیت‌های اقتصادی وخدماتی با همکاری کمیته امداد از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط بسیج سازندگی در شهرستان است که تا کنون پرداخت شده است وتا پایان سال هم پرداخت تسهیلات ادامه دارد.

عباس نیا ساخت ۲۰ مورد سرویس بهداشتی را هم از برنامه‌های این مدیریت نام برد و اظهار کرد: توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش اموزان در سطح روستا‌های شهرستان از جمله مناطق عشایری هم فعالیت‌های بسیج سازندگی می‌باشد.

وی انجام ضد عفونی مناطق روستایی توسط گرو‌های جهادی را در بحث کرونا قابل ذکر نام برد وافزود: در ایام هفته بسیج ضمن اینکه برنامه‌های مختلفی توسط پایگاه‌ها در حال برگزاری است، در نظر است تعداد ۴ پزشک با حضور در روستا‌های محروم منطقه بیماران را ویزیت رایگان داشته باشند.

وی حضور بسیجیان را در بخش‌های بیمارستان همراه با روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی وحوزه علمیه بردسکن را ستود وگفت: نیرو‌های بسیجی با حضور در بیمارستان بردسکن به کمک کادر درمانی شهرستان شتافته اند ودر کار‌های مختلف بیمارستانی پرسنل، به آنان کمک می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها