همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) و هفته بسیج صورت گرفت؛

قربانی ۲۵ راس گوسفند و توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی برای نیازمندان به همت سپاه مالک اشتر مشهد

فرمانده سپاه ناحیه مالک اشترمشهد از قربانی ۲۵ راس گوسفند و توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی خانواده و ۲۵۰ پرس غذا گرم در مناطق حاشیه شهر مشهدبه همت سپاه مالک اشتر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۶۸۳۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
سرهنگ پاسدار داریوش کوکبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: پس از فرمایش و توصیه مقام معظم رهبری، ظهور جلوه‌های کمک مؤمنانه در بین بسیجیان ما در این روز‌های کرونایی دو چندان شد و اقشار مختلف مردمی به این توصیه و دعوت رهبر انقلاب برای کمک مؤمنانه، لبیک گفتند و رزمایش سراسری کمک مومنانه با مشارکت گسترده بسیجیان در کشور کلید زده شد.

وی افزود: در همین راستا با توجه به ضربه اقتصادی که آحاد ضعیف جامعه رو به رو شدند همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) و هفته بسیج به همت بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر با قربانی کردند ۲۵ راس دام گوسفندی که جهت ذبح و بسته بندی به کشتارگاه مشهد تحویل شد و درست کردند بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی هر بسته شامل:۱ بسته گوشت یک کلویی- یک کیلو نخود - یک کیلو لوبیا قرمز- یک کیلو عدس- یک قالب پنیر -یک عدد روغن - نصف شانه تخم مرغ -سه کیلو سیب زمینی و بسته بهداشتی و.. وتوزیع بیش از ۲۵۰ پرس غذای گرم و بین نیازمندان حاشیه شهر و مناطق محروم ناحیه مقاومت بسیج بلال باعث دلگرمی آحاد اقشار ضعیف جامعه شدند.

کوکبی گفت: تا زمانی که احساس کنیم موضوع شیوع این بیماری در سطح کشور کاهش پیدا می‌کند مأموریت خود را به عنوان مدافعان مردم برعهده گرفته و همواره آماده خدمت هستیم و گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر نیز در حال آماده باش هستند که در شرایط نیاز به کمک ستاد مبارزه با ویروس کرونا بشتابند.

وی افزود: آماده سازی اکیپ جهادی جهت پایگاه‌های و مساجد سنگر سلامت وانجام گشت امر به معروف سلامت محور توسط بسیجیان این ناحیه و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان آسیب دیدگان کرونایی و ضدعفونی محله‌ها و... به صورت خودجوش از دیگر اقدامات در راستای مقابله با ویروس کرونا در سطح پایگاه‌های بسیج بوده است.

وی بر توجه به بهداشت فردی و خود مراقبتی توسط مردم به ویژه بسیجیان و در خانه ماندن برای در امان ماندن از این ویروس تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها