جلسه برنامه ریزی طرح قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه زابل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی در محل فرمانداری شهرستان زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۶۸۹۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷

 روزانه 3 نفر به دلیل کرونا در سیستان فوت می کنند/بسیج برای کنترل بیماری کرونا وارد میدان می شودبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زابل،موسی سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل در این جلسه به تشریح دستورالعمل طرح قرارگاه شهید سلیمانی پرداخت و گفت: در طرح شهید سلیمانی، بر اساس نیازمندی کمیته ها بسیجیان را فراخوان می دهیم و همه کمیته ها باید پیشرفت کار را به طور مداوم گزارش دهند.

وی ادامه داد: تشدید نظارت بر پروتکل های بهداشتی و برخورد با متخلفین در دستورالعمل طرح شهید سلیمانی قرار دارد و برای کنترل بیماری کرونا به زودی در زابل اجرایی خواهد شد.

سنچولی بیان کرد: نباید در بحث کرونا همه مشکلات را به دانشگاه علوم پزشکی ربط دهیم، همه ما موظف هستیم تا در این طرح یک کاری را از روی دوش این دانشگاه برداریم.

وی گفت: امروز بسیج به همراه مدافعین سلامت برای نجات جان شهروندان پا به میدان خواهد گذاشت و با تمام قدرت طرح شهید سلیمانی را به اجرا در خواهد آورد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح با فراخوانی نیروی بسیج مبتلایان به کرونا را شناسایی و برای درمان و قرنظینه آنها اقدام خواهیم کرد تا بتوانیم تا جای ممکن زنجیره انتقال بیماری را کتنرل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات