خبرهای داغ:
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان:

نیروهای بسیجی بهترین ظرفیت پیشگیری از وقوع جرم در استان همدان را دارند

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با بیان اینکه نیروهای بسیجی بهترین ظرفیت برای پیشگیری از وقوع جرم را دارند،گفت: نیروهای متعهد بسیجی دلسوزانه برای امنیت و پایداری اجتماعی تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۹۶۹۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲

نیروهای بسیجی بهترین ظرفیت پیشگیری از وقوع جرم در استان همدان را دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس نجفی ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان مخلص و غیور استان همدان و گرامیداشت این ایام، اظهار داشت: بسیج در همه عرصه­‌های حساس همواره در راستای حفاظت و پاسداشت ارزش­‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسزایی داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه نیروهای متعهد بسیجی دارای بهترین ظرفیت در راستای پیشگیری از وقوع جرم هستند، دلسوزانه و با همدلی در موضوعات مختلف برای امنیت و پایداری اجتماعی تلاش می­‌کنند.

معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان تأکید کرد: موضوعاتی همچون پیشگیری از جرائم امنیتی، تخلفات انتخاباتی، حوزه فضای­ مجازی و حملات سایبری، مشارکت در طرح­‌های گشت و نظارت و کنترل بازار با هدف پیشگیری از قاچاق کالا و ارز، مشارکت در اجرای طرح ناامن­سازی نقاط آلوده به تولید و توزیع موادمخدر صنعتی، مشارکت در شکل­‌گیری کمیته مصلحین در امر برقراری صلح و سازش از جمله اقدامات مؤثر بسیج در حوزه پیشگیری از وقوع جرم بوده است.

وی با بیان اینکه طرح ناامن­‌سازی محیط­‌های تولید و توزیع مواد مخدر با استفاده از ظرفیت بسیج و اجرای طرح­‌هایی در راستای پیشگیری از جرائم حوزه مواد مخدر همانند طرح جوادالائمه و کرامت را از جمله اقدامات ارزنده بسیج دانست و تأکید کرد: بسیجیان گرانقدر در طرح­‌های مختلف همگام با سایر ضابطین در ایجاد جامعه عاری از جرم اهتمام ویژه داشته­‌اند.

نجفی در پایان ضمن قدردانی از تلاش نیروهای انقلابی بسیج، این نیرو را نعمت و هدیه بزرگ خداوند به نظام جمهوری اسلامی دانست، ابراز کرد: بسیج از الطاف الهی برای کشور بوده که نمونه بارز آن خدمات شایسته این نیرو در مبارزه با بیماری کرونا اردوهای جهادی و کمک مؤمنانه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار