خبرهای داغ:
پیام مشترک

فرمانده سپاه گرگان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان به مناسبت ۵ آذر , روز ملی گرگان

پیام مشترک سرهنگ فخرالدین فرمانده سپاه گرگان و حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان به مناسبت ۵ آذر , روز ملی گرگان
کد خبر: ۹۲۹۷۰۱۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰

 

در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

قيام مردم گرگان که در روز ۵آذر ۱۳۵۷ به تاسي از پيام رهبر كبير انقلاب اسلامي به خيابان آمده بودند، نشان داد كه اين منطقه جايگاه ويژه اي در پيروزي انقلاب اسلامي و حفظ دستاوردهاي آن دارد. مردم گرگان در این قیام پرافتخار نشان دادند که پیش از انقلاب نیز بسیجی بودند.


 گویی 5 آذر پيوست قيام 15 خرداد بود که نقش مردم گرگان را در پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در ۲۲ بهمن ماه ترسيم مي‌كند.


 در اهمیت این روز همان بس که مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص این روز فرمودند؛« همین مسئله‌ی پنجم آذر روز مهمّی در قضایای گرگان است. مردم در گرگان، قضایای حمله به حرم امام رضا (ع) در مشهد را شنیدند و به طور خودجوش به حرکت درآمدند ... »


اين واقعه كه يادآور ایثار قریب به ۳۰هزار زن و مرد متدین و شهادت 14 انسان انقلابي بوده درتاريخ گرگان نهادينه شده است و بايد در معرفي آن بيش از پیش فرهنگ سازي شود.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام قیام خونین ۵آذر ، روز ملی گرگان و روز بسیج مستضعفین را به مردم غیور گرگان تبریک عرض می کنم و آمادگی همه بسیجیان را برای اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در انقطاع زنجیره شیوع ویروس کرونا اعلام می دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها