نماینده ولی فقیه در زنجان :

بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است

نماینده ولی فقیه در زنجان گفت:بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است و بر اساس اقتضائات زمان ، ولایت سرباز می خواهد و بسیجیان سربازان این عرصه بوده و این شجره طیبه به صورت روز افزون در حال رشد و نمو است.
کد خبر: ۹۲۹۷۰۷۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ بمناسبت هفته بسیج، مراسم دیدار هادیان سیاسی بسیج شهرستان زنجان با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: امروزه نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت زدایی، مردم یاری، مشارکت در مبارزه با کرونا، همکاری با کادر درمان و طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و راهگشایی آن در پیشرفت کشور از گردنه‌های سخت دارد.
بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است

آیت الله علی خاتمی افزود: طبق اطلاعات بنده بسیج شهرستان زنجان در سیل سال گذشته که در مناطق مازندران، لرستان و خوزستان اتفاق افتاد برای کمک رسانی و خدمات دهی به این مناطق اعزام شد و در کنار خدمت به آسیب دیدگان، کار مرمت و بازسازی منازل مسکونی آسیب دیده، مشغول فعالیت شد تا شاید اندکی از درد و آلام آسیب دیدگان بکاهد و در این راستا ۱۴ واحد مسکونی در شهر معمولان لرستان احداث و تحویل شد.
بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است

وی با اشاره به ماموریت‌های بسیج گفت: بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است و بر اساس اقتضائات زمان، ولایت سرباز می‌خواهد و بسیجیان سربازان این عرصه بوده و این شجره طیبه به صورت روز افزون در حال رشد و نمو است.
بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است
 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به الزامات و امکانات انقلاب اسلامی افزود: بسیج باید بروز باشد و با تقویت گروه‌های تربیتی خود مانند حلقه‌های صالحین به استحکام مبانی فکری و عقیدتی بپردازد.
بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است

آیت الله خاتمی گفت:شبکه هادیان سیاسی یک ظرفیت بزرگ جهت ایفای نقش بصیرت سیاسی در بین آحاد جامعه است و می‌توان با استفاده از این پتانسیل گفتمان و مبانی به حق انقلاب اسلامی را ترویج داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار