خبرهای داغ:

تاکنون توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان انجام شده است

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در رزمایش مواسات از ابتدای شیوع کرونا گفت: تاکنون توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۱۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان درجلسه  تجلیل از فرماندهان بسیج ادارات کل و کارمندان گفت: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرمانده کل سپاه کشور انجام شد.

وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب به مناسبت روز بسیج مستضعفین تصریح کرد: در این پیام رهبری اشاره داشته اند که بسیج نمایشگاه صفا ، اخلاص ، بصیرت و مجاهدت است.

سردار حمید دامغانی افزود: در بخش دیگری از این پیام اشاره شده که بسیج ثروت بزرگ و ذخیره خداداد خداوند است که دشمنان به دنبال نابودی و ضعیف کردن آن هستند و بیج موظف است همیشه آماده مقابله با دشمنان باشد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: امسال 513 برنامه و بیش از 4 هزار فعالیت در هفته بسیج برنامه ریزی شد که بیشتر آنها در فضای مجازی صورت گرفت.

او ادامه داد: رزمایش مواسات در این هفته به صورت ویژه پرداخته شد و تاکنون حدود 200 هزار بسته معیشتی توزیع شد و اقدامات دیگری همچون توزیع بیش از 400 تبلت در این ایام صورت گرفت.

وی اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی از افتتاح هفته بسیج شروع شد که اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است و به صورت محله محور در حوزه های پیشگیری، سلامت و کمک مومنانه به صورت محله ای کار در حال انجام است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: هم افزایی خوبی در بین دستگاه های اجرایی استان وجود دارد که این اتحاد باعث ایجاد امید در بین مردم می شود .

در این جلسه از سردار دامغانی، مهندس آشناگر، مهندس خجسته پور به عنوان بسیجیان نمونه ادارات و از 5 فرمانده پایگاه بسیج ادارات و 5 نفر از مدیران کل ادارات استان تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها