امروز بسیج نه تنها در عرصه دفاع از انقلاب و میهن، بلکه در تمامی عرصه‌های علمی، خدمت رسانی، آبادانی پیشتاز است.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۲۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  از زاهدان،حوزه نرجس خاتون(س)  ناحیه ویژه زاهدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است: 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بسیج مدرسۀ عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سردادند.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              حضرت امام خمینی (ره)

بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران چون به نیروی لایزال الهی و قدرت بی بدیل مردم ایمان داشت، با بینش عمیق خود، به نقش ویژه ملت در به سعادت رساندن کشور تاکید موکد داشت و از این رو نهاد ارزشمند بسیج را بنیان گذارد.


امروز بسیج نه تنها در عرصه دفاع از انقلاب و میهن، بلکه در تمامی عرصه‌های علمی، خدمت رسانی، آبادانی و ... پیشتاز است. حضور ارزشمند بسیجیان در مقابله با ویروس منحوس کرونا در کشور و یاری رساندن مومنانه بسیج به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری، جلوه‌های بی بدیلی از این تلاش مقدس را به منصه ظهور رساند.


تشکل‌های بسیج در اقشار متخصصین، به ویژه در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی، فرهنگی، خدمت‌رسانی، اقتصادی و امنیتی دست در دست مسئولان نظام داده و آماده تقدیم دستاوردها و تجارب به نفع آحاد مردم شریف خواهد بود.


ما بسیجیان حوزه مقاومت نرجس خاتون(س) بسیج سپاه زاهدان، بار دیگر با یادآوری درس‌ها، پیام‌ها و عبرت‌های عاشورایی از جمله امر به معروف و نهی از منکر که هدف والای نهضت حسینی است همگان را به بازخوانی این درس‌ها، پیام و عبرت‌ها دعوت کرده و عینیت یافتن آنها را در جامعه اسلامی خواستاریم»

ارسال نظرات