به مناسبت هفته بسیج وباهمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کلنگ یک مدرسه دخترانه ۶ کلاسه در شهر زرآباد کنارک به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۵۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در کنارک با همت وپشتیبانی قرارگاه قدس سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور، برنامه کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه در شهر زرآباد، باهمکاری وپشتیبانی بخشداری منطقه و مدیریت آموزش وپرورش شهرستان، با هدف ایجاد شرایط وتجهیز فضای آموزشی به زمین زده شد.

فرمانده ناحیه بسیج کنارک سرهنگ دوم پاسدار براتعلی صالحی در حاشیه این برنامه عنوان کرد:ما به دنبال این هستیم که بتوانیم شرایطی را محیا کنیم که هم در حوزه علمی و هم در حوزه‌های پژوهشی رشد خوبی را در این منطقه شاهد باشیم لذا همواره به عنوان خدمتگزاران در مجموعه بسیج وظیفه را براین دانستیم که در آستانه هفته بسیج، پیشرفت وتوسعه را در برنامه فضای آموزشی داشته باشیم.

سرهنگ صالحی اظهار داشت:می طلبد با همیاری و هم افزایی در دستگاه‌های اجرایی و علما، این شرایط را فراهم کنیم تا به بهترین شکل از ظرفیت‌ها استفاده شود و شاهد پیشرفت خوب وچشم گیری برای مردم عزیزمان در همه‌ی مناطق کشور و علی الخصوص استان سیستان وبلوچستان باشیم.
ارسال نظرات