خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج، ۷۴۲ بسته معیشتی و لوازم التحریر و گوشی همراه و تبلت بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در شهرستان خنج توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۴۰۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج، همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستعضفین در حاشیه توزیع کمک های مومنانه گفت: در ششمین مرحله «رزمایش همدلی و کمک‌ های مومنانه» بیش از ۷۴۲ بسته حمایتی بین افراد بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا در شهرستان خنج توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خنج، با بیان اینکه ارزش بسته های توزیع شده امروز بیش سه میلیارد ریال می باشد که شامل (برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، حبوبات) بوده تصریح کرد: تاکنون بیش از ۹ هزار بسته معیشتی و بسته بهداشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شده است. 

وی ارزش هر بسته کمک های معیشتی توزیع شده بین اقشار آسیب پذیر باشت را ۴ میلیون و پانصد هزار ریال عنوان کرد و افزود: ان شاء الله توزیع این بسته ها به معیشت کسانی که به واسطه شیوع کرونا کسب و کارشان را از دست داده اند، کمک کرده باشد و در این رزمایش باعث افزایش مهربانی و یکدلی همه اقشار مردم کشورمان بخصوص شهرستان خنج در این بحران شده باشد.

قادری در پایان از مشارکت سپاه فجر فارس، پایگاه های مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان، هیئت های مذهبی،ادارات و نهاد ها، بنیاد مستعضفین، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)،موسسات خیریه و انجمن سبز اندیشان خنج در این رزمایش بزرگ تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار