فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام خبر داد:

افتخارهمیاری جهادگران بسیجی درسنگر سلامتِ و کمک به کادر درمانی تربت‌جام

فرمانده سپاه تربت‌جام گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج جمعی از جهادگران بسیجی داوطلب از قرارگاه سلامت سپاه این شهرستان به کمک کادر بهداشت و درمان بیمارستان سجادیه شتافتند.
کد خبر: ۹۲۹۷۴۲۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در آیین بدرقه این اقدام جهادی که با حضور فرماندار، مسئولان دانشکده علوم پزشکی و جمعی از جهادگران در چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین آغاز گردید افزود: در راستای طرح راهبردی شهید سلیمانی «مسجد سنگر سلامت» با رفتن خانه به خانه تاکنون بیش از ۲۴ هزار خانواده بیماریابی شد.

وی با تأکید به فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: در ادامه کمک به سنگر سلامت و خود اظهاری، بیش از هزار بیمار مشکوک به کرونا، شناسایی که برای قطع زنجیره انتقال من‌باب امربه‌معروف و نهی از منکر به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و نیز قرنطینه خانگی تشویق و ترغیب شدند.

وی در همین باره ادامه داد: کمک‌های حمایتی، معیشتی، بهداشتی و خدماتی به همت خیرین سلامت شهرستان برای قرنطینه‌های خانگی، نیازمندان و مردم کم‌بضاعت نیز ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام عشق و علاقه مضاعف جهادگران بسیجی و کادر بهداشت و درمان شهرستان در مبارزه با این ویروس منحوس و قطع زنجیره انتقال در این ایام سخت را مصداق بارز جهاد فی سبیل الله برشمرد و بر همکاری و همیاری مردم در رعایت فاصله‌گذاری‌های فردی و اجتماعی حوزه بهداشت و سلامت تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار