به مناسبت هفته مبارک بسیج توسط حوزه مقاومت بسیج محمدرسول الله(ص) بخش مرکزی شهرستان عسلویه از فرماندهان پایگاه های تابعه تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۹۲۹۷۴۳۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سروان میلاد معصومی فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمدرسول الله(ص) بخش مرکزی شهرستان عسلویه در مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه های تابعه اظهار کرد: هفته مبارک بسیج در واقع بهانه‌ای برای قدردانی از فرماندهان زحمتکش و فعال بسیج به عنوان خادمان مردم در شهر‌ها و روستا‌های است.

وی در خصوص اهداف این مراسم گفت: این برنامه در راستای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش مرکزی شهرستان عسلویه است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده‌اند.

معصومی در ادامه به ویژگی شاخص شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و تاکید کرد: شهید سلیمانی نابغه نظامی بود، در میدان دفاع مقدس، در میدان مبارزه با اشرار مسلح و در عرصه برون مرزی و مبارزه با کفار نیز این سردار سرافراز اسلام سرآمد بود.


وی گفت:: آن چیزی که فرماندهان پایگاه‌های بسیج را ممتاز در شهر‌ها و روستا‌ها معرفی می‌کند ولایت‌پذیری، سیاستمداری، کاردانی در امور، شجاعت و بصیرت انقلابی آن‌ها بوده و بسیجیان باید از شما فرماندهان تلاشگر و فعال به عنوان اسوه ولایتمداری، بصیرت، شجاعت و خیرخواهی الگو بگیرند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است وبه همین جهت پایگاه‌های مقاومت بسیج باید در محلات طرح راهبردی و تاکتیک مناسب داشته باشند.

وی گفت:: جایگاه بسیج و سپاه مانند خورشید درخشانی است که همه می‌بینند و نیازی به بیان ندارد؛ در جبهه‌های فرهنگی، عقیدتی، نظامی، سیاسی و اقتصادی و در همه عرصه ها، نقش پررنگ و جلوه گر بسیج را می‌بینیم. این‌ها همه نشان دهنده دست برتر و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و قدرت رزمی، فرهنگی، بهداشتی و ... بسیج است.

پایان خبر/
ارسال نظرات