فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در تمام حماسه‌هایی که در طی این سال‌ها برای جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است صدا و سیما نقش کم‌نظیر و اثرگذاری داشته است.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۱۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در آیین تکریم و معارفه مسئول پیشین و جدید بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر با اعلام این که امروز تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی بی سابقه است، گفت: صدا و سیما با وسعت پوشش و سرعت انتقال، دارای قدرت اثرگذاری کم‌نظیری در سطح جامعه است.
وی افزود: امروز قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در کشور‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار نفوذ کرده است تا جایی که امریکایی‌ها می‌خواستند قدرت ما را در منطقه کنترل کنند، اما دیدید خاکریز‌ها از خاکریز‌های مرز‌های جغرافیایی جمهوری اسلامی به سمت کشور‌های فرامنطقه‌ای حرکت کرد.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان عنوان کرد: رسانه ملی امروز یک رسانه توانمند در ابعاد مختلف است و بسیج رسانه با انجام کار‌های فرهنگی و هنری شجاعانه برخاسته از ذخیره قلبی، همه تلاش‌های خود را صرف اعتلای انقلاب اسلامی کرده است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اعلام اینکه تلاش صدا و سیما و همکاری همه جانبه آن‌ها در مسیر فرهنگ‌سازی شایسته تقدیر است گفت: در تمام حماسه‌هایی که در طی این سال‌ها برای جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است صدا و سیما نقش کم‌نظیر و اثرگذاری داشته است.
رئیس مرکز بسیج رسانه ملی هم در این آیین با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در صدا و سیمای مرکز بوشهر این مرکز را نماد یک مرکز بسیجی در سطح رسانه ملی دانست.
محمد مهدی رحمتی افزود: همدلی و هم‌افزایی در حوزه‌های مختلف می‌تواند تحقق اهداف رسانه ملی را رقم بزند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم گفت: این مرکز در ۵ سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار دقیقه در حوزه‌های مختلف بسیج، برنامه تهیه و پخش شده است.
سید حسین ناظر افزود: برگزاری کنگره شهدای استان بوشهر از ویژه برنامه‌هایی بود که در تراز ملی در این مدت برگزار و به صورت همزمان از ۲۶ شبکه تلویزیونی سراسری و استانی پخش شد.
در این آیین از زحمات حسین حجری تقدیر و رضا چشم‌تر به عنوان فرمانده بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر منصوب شد.
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری صدا و سیمای مرکز بوشهر
ارسال نظرات