خبرهای داغ:
استاندار خراسان شمالی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) تفاهمنامه‌ای به ارزش ۲۵۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های توسعه ای امضا کردند.
کد خبر: ۹۲۹۷۶۴۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی، پس از امضای این تفاهم نامه گفت: اجرای همه این توافقات در حوزه های مختلف راه و شهرسازی، راه آهن، مخابرات و معدن استان مشروط به همکاری و مساعدت از سوی مرکز است تا منجر به قرارداد شده و قرارگاه خاتم به شکل جدی و جهادی وارد عمل شود.

 سردار سعید محمد با اشاره به تامین منابع مالی این پروژه ها گفت: شاید دولت منابع نقدی نداشته باشد ولی اجرای این پروژه ها از محل دارایی های غیرمولد تهاتری نیز میسر است.

وی افزود: در حقیقت باید مسوولان خراسان شمالی و به ویژه نمایندگان استان در مجلس، منابع حاصل از فروش اموال غیرمولد را پس از گنجاندن در بودجه ۱۴۰۰، صرفا برای اجرای پروژه ها اختصاص دهند و به تعبیر دیگر مجوزات قانونی مجلس نقش ویژه ای در تسریع پروژه ها خواهد داشت.

سردار محمد با بیان اینکه قرارگاه خاتم به زودی ساخت بیمارستان رازوجرگلان را آغاز خواهد کرد، افزود: با پیگیری ها و دریافت مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به زودی تجهیز کارگاه این پروژه درمانی انجام خواهد گرفت تا موجب شادی مردم این منطقه مرزی شود.

استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان اینکه بزرگترین سرمایه این استان، همدلی و هم افزایی مسوولان و مردم است، اظهار داشت: در سال های اخیر این استان، با مسایل گوناگونی چون سیل، اغتشاشات و هم اکنون نیز با کرونا درگیر بوده است ولی مسوولان استانی و نمایندگان مجلس با نگاهی استانی و براساس دانایی، بسیاری از مشکلات را حل کرده اند.

محمدعلی شجاعی با بیان اینکه امضای این تفاهم نامه به توسعه استان شتاب خواهد بخشید، افزود: با امضای این تفاهم نامه همه بخش های دولتی در حوزه های نیرو، صنعت، بهداشت و درمان و... درگیر خواهند شد و پیگیری های لازم برای جذب اعتبار انجام خواهد شد.

 

سردار سعید محمد امروز علاوه بر بازدید از پروژه راه بجنورد- میامی و شماری از طرح ها و پروژهای عمرانی شهرستان اسفراین، دستور آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مرزی رازوجرگلان را به صورت ویدئوکنفرانسی صادر کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها