خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان در گفت‌وگو با بسیج:

بسیج و تفکر بسیجی بر هم زننده معادلات جهانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه بسیج و بسیجی تفکری است که بر هم زننده معادلات جهانی است، گفت: وقتی تفکر بسیج وارد می‌شود به راحتی و سهولت نتیجه مطلوب و اثربخش به دست می‌آید.
کد خبر: ۹۲۹۷۹۹۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

بسیج و تفکر بسیجی بر هم زننده معادلات جهانی استحجت الاسلام حسن یار عبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت هفته بسیج، با بیان اینکه بسیج یک موهبت الهی و حاصل تدبیر و بصیرت و نگاه دوراندیش امام راحل است، اظهار کرد: بسیج و بسیجی تفکری است که هرجا وارد شود پشت سر آن موفقیت حاصل می‌شود و نیروی مردمی بسیج در همه برهه‌ها و زمان‌ها بسیار خوش درخشیده و نقش تاثیرگذرای در صیانت از کیان انقلاب و نظام اسلامی ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج و بسیجی تفکری است که بر هم زننده معادلات جهانی است، گفت: اگر انسان بخواهد در برابر این معادلات به نتیجه برسد باید تلاش و سال‌ها بر روی آن کار و برنامه‌ریزی کند اما وقتی تفکر بسیج وارد می‌شود به راحتی و سهولت نتیجه مطلوب و اثربخش به دست می‌آید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از تفکر بسیج در تمامی عرصه‌ها، تصریح کرد: فرهنگ و تفکر بسیج در تمام عرصه‌ها می‌تواند نقش‌آفرینی کند چراکه در همه عرصه‌ها و تمام برهه‌ها کارآمدی خود را نشان داده است.

وی در ارائه مصادیقی از کارآمدی فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف به اهمیت این تفکر در عرصه‌های سیاسی اشاره و تاکید کرد: اگر انقلاب در یک برهه‌ای از زمان در کشوری بخواهد شکل بگیرد باید فرایند بسیار طولانی را طی کند اما می‌بینیم در کشور ما وقتی تفکر بسیجی وارد می‌شود و پشت سر امام(ره) قرار می‌گیرد انقلاب به سرانجام می‌رسد و امام راحل دو قطبی بودن جهان را به هم زده و یک حکومت اسلامی را به دنیا معرفی می‌کند.

عبادی در تشریح نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه و معادلات علمی به دستاوردهای هسته‌ای اشاره و بیان کرد: دستاوردهای هسته‌ای ایران که خواب را از چشم دشمنان ربوده و آنها خود را به آب و آتش می‌زنند تا مانعی در برابر پیشرفت‌های هسته‌ای کشور ایجاد کنند حاصل تفکر بسیجی است که دانشمندان بسیجی به دست آورده‌اند و معادلات دشمن در این زمینه را به هم ریخته‌اند که چگونه کشوری که تازه انقلاب کرده به چنین دستاورد بزرگی دست یافته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات