خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «بسیج»:

جان انسان‌ها و غیرنظامیان برای آمریکا هیچ ارزشی ندارد / حادثه هواپیمای مسافربری ایران نشان دهنده عصبانیت استکبار جهانی از مقاومت است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقی که برای شرکت هواپیمایی ماهان افتاد در واقع حکایت از عصبانیت آمریکا به خاطر مقاومت وسیع جمهوری اسلامی ایران دارد.
کد خبر: ۹۲۶۱۰۷۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

علت حادثه شرکت هواپیمایی ماهان عصبانیت آمریکا از مقاومت وسیع جمهوری اسلامی استحجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با محکوم کردن حرکت جنگنده آمریکایی اظهار داشت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران بعد از برجام و عقب‌نشینی خلاف قانون آمریکا و وقت‌کشی اروپا، بر اصول اقتصاد مقاومتی و استفاده از کشورهای جهان اسلام و دوست است.

وی افزود: اتفاقی که برای شرکت هواپیمایی ماهان افتاد در واقع حکایت از عصبانیت آمریکا به خاطر مقاومت وسیع جمهوری اسلامی ایران دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آنان انتظار داشتند بعد از تحریم‌های سنگین به فاصله کمتر از یک فصل ایران از پا درآید اما روحیه انقلابی، توان معنوی و تفکر اقتصاد مقاومتی باعث شد که با وجود شدت تحریم‌ها درحوزه معیشتی، وفور نعمت در بازار وجود داشته باشد و ما بتوانیم حداقل راهکارهایی برای اداره کشور به دست بیاوریم.

* تفکر بسیج و روحیه انقلابی امنیت پایدار را به ارمغان می‌آورد

وی ادامه داد: آمریکا با مزاحمت برای هواپیمای مسافربری به دنیا ثابت کرد که جان انسان‌ها و غیرنظامیان برایش هیچ ارزشی ندارد و حقوق بشرصرفاً یک ادعا و طبل تو خالی از طرف غرب است.

آزادی‌خواه تصریح کرد: به لطف خدا امروز مدافع حقوق بشر در دنیا، جمهوری اسلامی ایران است ‌که سردار سلیمانی در دفاع از اسلام و زنان و کودکان سوری، یمنی و عراقی را با تمام وجود انجام داد و ثابت کرد جبهه و جریانی که امنیت پایدار را می‌تواند به ارمغان بیاورد تفکر بسیج و روحیه انقلابی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار