در مراسم وفات حضرت معصومه (ع) ناحیه مقاومت بسیج انار عنوان شد:

حضرت معصومه(س) با مجاهدتها اسلام را حفظ کرد

حجت الاسلام باقری گفت:حضرت معصومه با تلاش های خود و مجاهدت های طاقت فرسا، حقیقت اسلام و مذهب شیعه امامیه را حفظ و حراست كردند
کد خبر: ۹۲۹۸۰۸۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مراسم وفات حضرت معصومه (ع) با رعایت دستور العمل های بهداشتی با حضور کارکنان با سخنرانی حجت الاسلام باقری در محل نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام باقری به مقامات معنوی حضرت معصومه سلام الله علیها اشاره کردند و گفت:این بانوی بزرگوار در عظمت و بلندای معنویت در حد بانوان بزرگ اسلام است و كسی است كه ملقب شده است به «معصومه» كه نشان دهنده اوج عظمت و بزرگی است و اخبار و روایات و نیز قراین و شواهد موجود در زندگی ایشان بیان كننده كمالات و فضایل نفسانی و مقامات معنوی برای ایشان است.
وی در ادامه گفتند:از دلایل روشن بر مقامات بلند معنوی حضرت فاطمه معصومه(ع) روایاتی است كه درفضیلت و اهمیت زیارت آن حضرت رسیده است از جمله در روایتی امام رضا (ع) می فرماید:هر کس خواهرم را در قم زیارت بکند بهشت بر او واجب می شود.
حجت السلام باقری در ادامه گفت :از دلایل عظمت روحی و مقامات معنوی  آن بزرگوار از جمله مقربان است، وجود اخلاق حسنه و صفات جمیله، مانند صبر و تحمل و استقامت در راه خدا و رضا بر رضای الهی و تسلیم در مقابل قضا و قدر الهی است كه ایشان در طول عمر كوتاه خود به این صفات و نظایر آنها مشهورند

ارسال نظرات