خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج عملیاتی 28 شهدای سیلوانا از اعزام اکیپ پزشکی به مناطق مرزی ارومیه برای ویزیت رایگان اقشار بی‌بضاعت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۲۳۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

سرگرد پاسدار محمد عطاریان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: توزیع 20 بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در بین خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونای روستاهای نوار مرزی، حضور اکیپ پزشکی در قالب گروه جهادی شهید یاسین قنبری در روستاهای نوار مرزی و ویزیت رایگان روستائیان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و آموزش نکات بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا، برگزاری میز خدمت در مسجد روستای راژان و دعوت از شهردار، مدیریت شرکت گاز منطقه ای، مدیریت آب و فاضلاب منطقه ای سیلوانا تعدادی از برنامه های این هفته بود.

وی اضافه کرد: شرکت در پویش نذر خون، حضور گروه جهادی دامپزشکی شهید عبدالله پور در روستاهای نوار مرزی و حوزه استحفاظی حوزه 28 برای ویزیت رایگان دام های عشایر بخشی از برنامه‌های اجرا شده در این ایام است.

این مسئول گفت: حضور گروه جهادی کشاورزی شهید سلیمانی در روستاهای مرزی و استحفاظی حوزه 28 در خصوص اموزش اصول کشاورزی و پاسخگویی به سوالات کشاورزان منطقه، دیدار با روحانیون و ماموستاهای اهل سنت بسیجی منطقه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران منطقه سایر برنامه هایی است که در این ایام برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات