فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آمل خبر داد

ساخت ۴۹۶ مسکن مددجویان تا پایان سال /۶۰ واحد مسکن مددجویی دهه فجر افتتاح می شود

فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد که در سال جاری سپاه با تلاش خیران محرومیت زدایی و همکاری دستگاه‌هایی نظیر کمیته امداد برای ساخت ۴۹۶ مسکن مددجویی متعهد شده است.
کد خبر: ۹۲۹۸۴۷۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
ساخت ۴۹۶ مسکن مددجویی تا پایان سال /۶۰ واحد مسکن مددجویی دهه فجر افتتاح می شود
 
سردار سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاح مسکن مددجویان  آملی در گفت و  گو با خبرنگار بسیج در آمل  ضمن تسلیت رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) از ساخت ۴۹۶ مسکن مددجویی در سال جاری خبر داد و گفت: بسیج سازندگی سپاه شهرستان‌های مازندران امسال با تلاش خیران محرومیت‌زدایی و همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت ۴۹۶ خانه برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ونیز دیگر مددجویان بدون حامی را تعهد کرده که بخش زیادی از این خانه‌ها ساخته و تحویل داده شد.

فرمانده سپاه کربلا از تحویل ۶۰ واحد مسکن مددجوی در تا دهه مبارکه فجر  امسال هم خبر داد و افزود: این واحد‌ها متقاضیان واجد شرایط تحویل داده خواهد شد تا سپاه در اجرای این طرح مشترک با کمیته امداد امام خمینی (ره) به تعهدات سال ۹۹ خود عمل کرده باشد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه اضافه کرد:  با تحویل خانه‌هایی که برای سال ۹۹ تعهد بسیج سازندگی سپاه بوده، ساخت حدود هزار خانه جدید برای نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی و دیگر نیازمندان نیز در تفاهم جدید با کمیته امداد امام خمینی منعقد شد که ساخت این خانه‌ها به صورت نمادین از شهرستان آمل شروع شد.

به گفته سردار مسلمی تمام تلاش بسیج سازندگی سپاه این است که  با توان نیرو‌های بسیجی ساخت هرچه سریع‌تر این خانه وتحویل آن‌ها حداقل را تا هفته بسیج در آذرماه سال ۱۴۰۰ داشته باشد.
 
ساخت ۴۹۶ مسکن مددجویی تا پایان سال /۶۰ واحد مسکن مددجویی دهه فجر افتتاح می شود
سردار مسلمی در ادامه سخنان خود از افتتاح مجتمع ۴ واحدی خانه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام و نیازمندان شهرستان آمل هم خبر  داد و گفت: خانه‌های ۶۰ متری این مجتمع ۴ واحدی با حدود ۷۰۰ میلیون تومان هزینه به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی و نیازمندان شهرستان آمل تحویل  شد.

به گزارش بسیج؛ با حضور فرمانده سپاه کربلا کلنگ ۱۰۰ خانه برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی ونیازمندان بدون حامی در شهرستان آمل با مشارکت بسیج سازندگی سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره) وخیران حوزه مسکن ساز این شهرستان شروع شد.
 
ساخت ۴۹۶ مسکن مددجویی تا پایان سال /۶۰ واحد مسکن مددجویی دهه فجر افتتاح می شود
خانه‌های جدید در مساحت‌های ۶۰ تا حدود ۹۰ متری برای محرومان و مستضعفان به ویژه در مناطق کم برخوردار شهری و روستایی در بخش‌های مرکزی، لاریجان، دابودشت، دشت سر وامام زاده عبدالله (ع) ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها