‍ ‍ غبارروبی از قبور مطهر شهدا بمناسبت هفته بسیج

غبارروبی از قبور مطهر شهدای بهشت شهدا با حضور مسولین شهرستان بروجرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۸۶۱۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، غبارروبی از قبور مطهر شهدای بهشت شهدا با حضور مسولین شهرستان بروجرد برگزار شد.

عبدالحمید گودرزی رزمنده دفاع مقدس و فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بروجرد در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان اظهار داشت: حضرت امام راحل فرمودند افتخار من این است که خود یک بسیجی ام.کسی که جهان را در مقابل اسلام و انقلاب اسلامی وادار به تسلیم کردخود رابسیجی میداند، پس باید بدانیم که باید تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه حکم فرما باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهدا بسیجیانی بودند که در دوران دفاع مقدس پرچم مقدس اسلام را در دنیا برافراشتند گفت: به فرموده حضرت امام راحل بسیج مدرسه عشق است.بسیج عصاره خون شهداست. بسیج در مسجد رشد کرد، و بسیجی اهل مسجد و زیارت عاشورا و نماز شب و راز و نیاز با خداست.


گودرزی گفت: یکی از ماموریتهای بسیج در کنار نیروههای مسلح، حفظ امنیت در کشور است.بسیج نقش کلیدی و محوری ایفا میکند.بسیج در زمان خطر جان خود را فدای اسلام میکند.

وی ادامه داد: بسیجی دو ویژگی را با خود حمل میکند، اول تفکر بسیجی یعنی هرکجا نیاز باشد به امر ولی وارد عمل شود.دوم فرهنگ بسیجی یعنی فرهنگ ایثار و شهادت.مقام معظم رهبری فرموند بسیجی کسی است که در وسط میدان بماند و از ارزشها دفاع کند تا انقلاب بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار