شناسایی ۷۷ هزار خانوار نیازمند لرستانی توسط بسیج سازندگی

مسؤول سازمان بسیج سازندگی لرستان اظهار کرد: بر این اساس تاکنون حدود ۷۷ هزار خانوار از محرومین محروم و آسیب‌دیدگان از کرونا که تحت سرپرستی هیچ نهاد حمایتی نیستند، توسط سامانه شناسایی و به آن‌ها کمک شد.
کد خبر: ۹۲۹۸۶۳۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احسان جهانبخش عصر امروز در جلسه هماهنگی کمیته‌های طرح بسیج و سپاه با کمیته‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار کرد: کمیته حمایتی و قرنطینه در منزل از جمله کمیته‌هایی است که ۱۰۰ درصد توان آن از سوی بسیج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این بخش نیازی به کادر و گروه انسانی دانشگاه علوم پزشکی نیست و تمام اقدامات از طرف اعضای بسبج سازندگی انجام می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی لرستان با اشاره به طراحی سامانه شناسایی افراد نیازمند در سپاه استان، اظهار کرد: بر این اساس تاکنون حدود ۷۷ هزار خانوار از محرومین محروم و آسیب‌دیدگان از کرونا که تحت سرپرستی هیچ نهاد حمایتی نیستند، توسط سامانه شناسایی و به آن‌ها کمک شد.

جهانبخش بیان داشت: ۱۲۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای سال جاری تاکنون بین اقشار نیازمند توزیع شده است، همچنین ۳۰۰ هزار غذای گرم تاکنون در مناطق محروم و حاشیه‌نشین پخش شده است.

وی به توزیع بیش از یک میلیون ماسک رایگان و ۱۸۶ هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان اشاره و تصریح کرد: انتظار می‌رود جهت متمرکز کردن شناسایی افراد نیازمند همچون زنان باردار بی‌بضاعت و یا بیماران خاص از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی به بسیج معرفی شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی لرستان، ارزش کمک‌های انجام شده توسط این مجموعه به افراد نیازمند را ۶۱ میلیارد تومان عنوان کرد و از افزایش این مبلغ تا پایان سال خبر داد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات