خبرهای داغ:

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰ سری جهیزیه در شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰ سری جهیزیه به مناسبت هفته بسیج بین نیازمندان شاهرودی توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۹۸۸۵۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰ سری جهیزیه در شاهرودسرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه همه آحاد مردم به فرموده مقام معظم رهبری بسیجی هستند، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته بسیج و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، نمایش اقتدار بسیج به‌صورت خودرویی و با نمایش فعالیت‌های بسیج انجام شد.
وی افزود: در قالب این کاروان خودرویی سه عرصه حضور بسیج در حوزه امنیت، سلامت و خدمت‌رسانی به نمایش درآمد و این کاروان مسیر میدان هفتم تیر تا میدان حسینی‌شاهرودی را طی کرد و اقتدار بسیج را نمایش گذاشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در قالب این رژه خودرویی، یگان‌های نمونه گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی (ع) به رژه پرداختند و یگان سلامت بسیج در قالب خودرو‌های امدادی و اتوبوس سلامت و کلینیک سیار دندان‌پزشکی بسیج رژه رفتند.
خوش‌قدم با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰ سری جهیزیه بین نیازمندان شهرستان شاهرود گفت: این کاروان در قالب بسیج و خدمت‌رسانی به نمایش فعالیت‌های بسیج در این عرصه پرداخت و این بسته‌ها و جهیزیه‌ها به مناسبت هفته بسیج در قالب مرحله پنجم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه توزیع شد.
وی با بیان اینکه بسیج در تمام صحنه‌های خدمت‌رسانی حضور فعال دارد، اضافه کرد: امروز بسیج در بخش مقابله با کرونا و کمک مؤمنانه در صحنه خدمت‌رسانی حضور آگاهانه و فعال دارد و در این عرصه تا مهار و نابودی این ویروس منحوس دست از کار نخوهد کشید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بر آمادگی کامل بسیج و سپاه برای مقابله با تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها